Office Manager

Office Manager

Arbetsbeskrivning

Vi är New Minds – vi tror på olikheter. Vilken egenskap, bakgrund eller erfarenhet du än bidrar med tror vi att du kommer att göra oss bättre och vassare i jakten på att hitta unga IT-talanger. Vi är drömmare och realister, singlar och vabbare, partypinglor och soffpotatisar och en massa annat. Chansen är stor att du trivs hos oss, vem du än är. 

Vad kan du bidra med?

Troligtvis en massa saker men i rollen som Office Manager hos oss, där du har en central roll på kontoret för att allt ska fungera och att vi alla ska trivas, är det bra om du känner igen dig i detta: 

Har erfarenhet av arbeta i reception eller med konferenser
Gillar att ordna med det lilla extra och få andra att trivas 
Har ett öga för detaljer, både när det kommer till fakturor och inredning 
Får energi av att jobba tillsammans med andra  
Trivs med att fixa skrivaren den ena stunden och ta emot gäster den andra 
Har redan idéer om New Minds nästa konferensresa 
Skapar hellre ordning än kaos, i alla fall på jobbet 


Checkar du inte alla boxar? Lugn, vi jobbar gärna med dig som är hungrig på att lära dig och vill utvecklas med oss. 

Varför ska du välja oss? 

Konferensresor till Medelhavet, grymma kollegor, tv-spel på rasten, lediga klämdagar, härliga chefer, löparklubb, utvecklingsmöjligheter i tillväxtbolag, lunchträning, jobba med några av världens ledande företag - listan kan göras lång, men visst låter det härligt?  

Kom och jobba med oss och ta oss till nästa nivå! 

Bra att veta


Plats: Vårt fina kontor på Avenyn i Göteborg 

Omfattning: 80% vikariat 

När: Från april 2022 till juni 2023

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Professional Minds
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
None

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41325

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024