OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Transfer Galaxy försöker vi göra världen mer rättvis. Ett steg i taget. Vi demokratiserar betalningar genom att göra remitteringar billigare, säkrare och smartare.
Idag är vi ett företag fullt av problemlösare. Vi använder ny teknik för att lösa gamla problem. Med hjälp av teknik kan vi skicka pengar till andra sidan jorden på några sekunder. Direkt till en mobil plånbok.
Vi startade året 2021 med 60 medarbetare, idag är vi över 85 anställda utspridda på våra kontor baserade i Stockholm, Örebro och Frankfurt. Nu expanderar vi ytterligare och söker dig som trivs i en roll med omväxlande arbetsuppgifter.
Som Office manager har du det främsta ansvaret över vårt kontor i Stockholm och ser till att vi bibehåller en trivsam och trevlig miljö i våra lokaler. Rollen passar dig som gillar att vara kreativ, tycker om att ta eget ansvar och är strukturerad och ordningsam. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du är bosatt i/har pendlingsavstånd från Stockholm då det är där tjänsten kommer att vara baserad.
Rollen som Office manager innehåller uppgifter som:
- inköp till kontoret
- kontakt med hyresvärd och städfirma
- administrera nycklar
- posthantering
- ansvara för allmän trivsel
Rollen kommer även i mån om tid innebära att assistera vår HR avdelning i administrativa ärenden såsom att sätta upp möten med anställda, följa upp att utbildningar hålls och administrera rekryteringsprocesser.
Vi söker dig som:
- har gymnasial utbildning
- är strukturerad och proaktiv
- har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- har god datorvana
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor, eller önskar mer information vänligen kontakta oss på jobs@transfergalaxy.com.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!