OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är ett datorspelsföretag söker vi nu en Office Manager! I rollen kommer du hantera dagliga ärenden kring anläggningen, assistera i projekt, hantera lager vad gäller anläggningens förnödenheter samt ha kontakt med leverantörer kopplat till anläggningen. Du kommer också vara ansvarig för att koordinera och schemalägga, bygga relationer med kunder och leverantörer samt hantera diverse administrativa uppgifter.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Minst 2 års erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll.
- Erfarenhet av att arbeta med facility management.
- Goda dator- och systemkunskaper.
- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Office Manager har du en god kommunikativ förmåga och du kan samarbeta med flertalet olika team. Du har förmågan att effektivt prioritera och utföra arbetsuppgifter i en dynamisk miljö och du är självständig samtidigt som du kan följa riktlinjer. Vidare är du målinriktad och har förmågan att på ett strategiskt sätt lösa kontorsrelaterade problem.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Deltid, 30h/vecka. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa i 18 månader med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: kontorsadministratör, kontorskoordinator, "office manager", "office coordinator", kontor, office