OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Gigstep hjälper nu ett företag i Malmö att hitta deras nästa Office Manager.
Som Office Manager har du varierande uppgifter inom service och administration. För att passa i tjänsten har du ett högt driv och är engagerad och dedikerad i det du tar dig an. I den här tjänsten ges du en hel del frihet, du har möjlighet att styra dina dagar utefter egen planering och i viss mån även dina arbetstider. Din roll består till stor del av koordination vilket innebär att du är bra på att vara spindeln i nätet och ha koll på allt från kontakten med externa leverantörer till frågor som rör kontoret i sin helhet. Tjänsten löper över 12 månader med omfattning på 50%.
För tjänsten är det otroligt viktigt att du brinner för koordinering och samordning samt att du värdesätter ett gott samarbete internt vilket gör att du ser det som en självklarhet att håll servicen på en väldigt hög nivå. Du är bra på att multitaska och ha flera projekt igång samtidigt och kan lätt se vad som bör prioriteras i en dynamisk och föränderlig miljö.
Arbetsuppgifter
- Administration
- Ansvar över strukturen och ordningen på kontoret
- Ansvarig för upprätthållandet av arbetsmiljön på kontoret
- Hantering av inkommande och avgående post
- Leverantörskontakt gällande inköp till kontoret
Känner du igen dig? Vänta inte med att skicka in din ansökan!