OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Manager
Letar du efter den perfekta arbetsplatsen där du kan utveckla dig själv inom Office Manager? Brinner du dessutom för att ge exceptionell service, gott bemötande och att göra det lilla extra för kunden men också för dina kollegor? Då ska du absolut överväga att skicka in en ansökan!
Dina uppgifter blir:
Bidra till att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen.
Leverantörs och inköpsansvarig för kontoret.
Ansvara för kontorsmiljön och säkerställa ordning och trivsel för alla medarbetare.
Vara spindel i nätet, få hela kontoret att känna sig sedda och välkomna.
Komma med nya idéer och koncept till hur arbetsplatsen kan bli ännu bättre.
Vi tror även att du:
Du är lösningsorienterad och positiv.
Har hög servicekänsla.
Du ska kunna ha ”Helikopterperspektiv” – se helheten.
Kunna jobba självständigt och ta egna initiativ och beslut.
Behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Erfarenhet av arbete inom Office Management.
Plus i kanten om du har:
Erfarenhet av arbete inom event.
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska.
Datakunskaper, Word, Excell samt CRM system.
Om KnowIT:
Knowit AB är ett svenskt IT-konsult företag som stöttar företag och organisationer med tjänster inom digital transformation och systemutveckling. Knowit erbjuder sina tjänster genom tre affärsområden. Solutions, systemutveckling och tekniknära tjänster. Experience, datadrivna kundupplevelser, web och e-handel. Insight, managementkonsulting och organisationsutveckling. Knowit grundades 1990 och har idag ca 2300 medarbetare representerade på 13 orter i Sverige och på sex i Norge samt en vardera i Danmark, Finland, och Tyskland.
KNOWIT har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på Andreas.bergin@kraftsam.se .
Välkommen med din ansökan!