OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Selux är en belysningstillverkare som funnits sedan 1948. De marknadsför och säljer designade, tekniska armaturer för offentlig miljö.
Som ett dotterbolag till Selux AG ansvarar de för den Skandinaviska marknaden. Det svenska bolaget bildades 1994 och har sedan dess haft fokus mot arkitekter, ljusdesigners, elkonsulter, kommuner och fastighetsägare. De ser sig först och främst som en samarbetspartner där de har som mål att skapa lyckade och uppskattade belysningslösningar.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som är kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta självständigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera ordrar, fakturor, offerter och reklamationer. Du har även en rådgivande och säljande roll gentemot kunderna och kommer vara ansvarig över växeltelefonen. Som administratör och Office manager har du rollen som spindeln-i-nätet, du organiserar, koordinerar och tar hand om de uppgifter som måste göras på kontoret. Du behöver vara noggrann och strukturerad, kunna arbeta proaktivt och bidra till utveckling av nya processer och rutiner.
Din profil
Du har tidigare erfarenhet av administration och har gärna arbetat i projektform, vi ser det även som meriterande med erfarenhet av säljande kundkontakt. Du är en duktig kommunikatör på svenska och engelska såväl i tal och skrift.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är en driven och initiativtagande person, du ser positivt på att ha många arbetsuppgifter igång samtidigt och kan med god simultanförmåga byta fokus mellan dessa. Du är nyfiken, villig att utvecklas, du har hög integritet, är en social kameleont och mycket serviceminded. Du är prestigelös och ser möjligheten att påverka i de små detaljerna.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson