Office Manager/ Administratör sökes till Selux

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Selux är en belysningstillverkare som funnits sedan 1948. De marknadsför och säljer designade, tekniska armaturer för offentlig miljö.

Som ett dotterbolag till Selux AG ansvarar de för den Skandinaviska marknaden. Det svenska bolaget bildades 1994 och har sedan dess haft fokus mot arkitekter, ljusdesigners, elkonsulter, kommuner och fastighetsägare. De ser sig först och främst som en samarbetspartner där de har som mål att skapa lyckade och uppskattade belysningslösningar.



Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som är kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta självständigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera ordrar, fakturor, offerter och reklamationer. Du har även en rådgivande och säljande roll gentemot kunderna och kommer vara ansvarig över växeltelefonen. Som administratör och Office manager har du rollen som spindeln-i-nätet, du organiserar, koordinerar och tar hand om de uppgifter som måste göras på kontoret. Du behöver vara noggrann och strukturerad, kunna arbeta proaktivt och bidra till utveckling av nya processer och rutiner.

Din profil

Du har tidigare erfarenhet av administration och har gärna arbetat i projektform, vi ser det även som meriterande med erfarenhet av säljande kundkontakt. Du är en duktig kommunikatör på svenska och engelska såväl i tal och skrift.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är en driven och initiativtagande person, du ser positivt på att ha många arbetsuppgifter igång samtidigt och kan med god simultanförmåga byta fokus mellan dessa. Du är nyfiken, villig att utvecklas, du har hög integritet, är en social kameleont och mycket serviceminded. Du är prestigelös och ser möjligheten att påverka i de små detaljerna.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se





Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 juni 2016

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024