Office Manager / administratör till Recordati

Office Manager / administratör till Recordati

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Recordati.

Detta är ett föräldravikariat som sträcker sig från början av januari till och med november 2021.

Om företaget:

Recordati är ett internationellt företag inom läkemedelsbranschen som producerar och distribuerar läkemedel för ovanliga sjukdomar, s.k. särläkemedel, samt sjukdomar inom psykiatri och hjärta/kärl. Totalt har bolaget 4 000 anställda i hela världen och på det nordiska kontoret i Kista finns det upp mot tio personer.

Arbetsuppgifter:

Rollen som Office Manager hos Recordati är en bred roll där du stöttar diverse funktioner inom affärsområdet Rare Diseases. Du arbetar tillsammans med Supply Chain Manager med distribution och stöttar grossister i allt från allmän administration samt hantering av exempelvis felaktig eller skadade varor så som inkorrekt temperatur vid leverans. Utöver det genomför du regelbundna lageravstämningar. I rollen ingår även uppgifter relaterade till ekonomi så som att granska reseräkningar, lägga in betalningar av fakturor och lön samt följa upp kundreskontra och levreskontra. Därtill ansvarar du för fakturering där du skapar fakturor i SAP och skickar ut till kunderna samt stämmer av att all information är korrekt. I rollen samarbetar du även med företagets säljare och agerar säljstöd i form av administration och planering. Slutligen arbetar du nära General Manager och stöttar med administrativa aktiviteter i form av att ta till exempel fram säljsiffror och genomföra prisansökningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av en administrativ roll, har du erfarenhet av läkemedelsbranschen är det meriterande
• Goda kunskaper i Excel
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande
• Tidigare erfarenhet eller bakgrund inom ekonomi är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du som söker uppskattar ordning och reda i ditt arbete och säkerställer att dina uppgifter blir korrekt utförda. I och med att du i denna roll verkar inom läkemedelsbranschen är det av stor vikt att allt blir genomfört noggrant och korrekt då det finns regler och riktlinjer att förhålla sig till. Du har lätt för att hantera och arbeta med siffror och administration samt trivs att arbeta självständigt. Du har förmåga att driva ditt eget arbete framåt och fatta egna beslut samt trivs i en roll där du får arbeta strukturerat. Då du har breda kontaktytor är du kommunikativ och trivs att samarbeta med andra människor.

Övrig information:

Start: Januari 2021
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Office Manager, administratör, ekonomi, assistent, heltid, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2020
  • Ansök senast: 21 oktober 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024