Office Manager / Ekonomi-/HR administratör till Infometric

Office Manager / Ekonomi-/HR administratör till Infometric

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Infometric har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Infometric en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Infometric är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den intensiva energiomställningen. Infometric är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa sina kunder att hushålla med våra gemensamma resurser. Infometric erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig – för både plånboken och klimatet. Genom åren har Infometric hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. De mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I Infometrics mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar. Sedan starten 1995 har Infometric samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar företaget upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen.

Infometrics huvudkontor är placerat i Sollentuna och är omkring 40 anställda.

Arbetsuppgifter:

Som Office Manager/ Ekonomi-/HR-administratör på Infometric består din roll av två delar:

Den ena delen är att ansvara för receptionen och det dagliga på kontoret såsom att exempelvis hälsa kunder och kollegor välkomna, men även att beställa kontorsmaterial, se till att det är rent och snyggt samt vara en sann stämningsspridare på kontoret.

Den andra delen av tjänsten består av administrationsuppgifter kopplade till ekonomi- och HR som ex. posthantering, leverantörsfakturaflöde, utläggskvitton, leverantörsavtalsansvar etcetera.

Din främsta tillhörighet i organisationen är ekonomiavdelningen som består av en grupp om 4 personer och din närmsta chef blir CFO. Du erbjuds givetvis en introduktion för att skapa en förståelse för Infometrics arbetssätt och system.
I rollen blir du del av en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning gärna inom ekonomi
• Erfarenhet av kundservice
• Behärskar mycket god svenska i tal och skrift

Vi söker dig som är en nyfiken person som trivs med att ta stort ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter och driva det självständigt framåt. Du har en förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor så väl internt som externt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och bidrar med positiv energi.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sollentuna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Office manager, receptionist, administration, reception, avtal, Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, redovisningsassistent, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, heltid, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2023
  • Ansök senast: 9 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024