OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Manager / Executive assistant med placering i Göteborg.
Vi söker en driven och självgående person som trivs i en central och viktig roll med både kvalificerade administrativa uppgifter och ibland uppgifter av enklare slag, där den ena dagen inte är lik den andra. Du är en prestigelös doer och får energi av att vara proaktiv, ta tag i saker och genom att utmanas i ditt arbete.
I denna roll får du möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du har ett tätt samarbete med bolagets VD och ledningsgrupp.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta fram och sammanställa material/presentationer inför möten och konferenser samt interninformation av olika slag. Du kommer även planera och koordinera konferenser, beställa kontorsmaterial, se till att kontorets ytor är representativa, uppdatera information på intranätet, ha kontakter med leverantörer inom fastighetsrelaterade frågor mm.
Vi söker dig som:
har flerårig erfarenhet från support/administration på ledningsnivå, koordinering, bokning och planering vid event/konferens o liknande. Eller så har du inte den gedigna erfarenheten från liknande men ser uppgifterna som riktigt spännande, utmanande och roliga
har god systemkompetens och datavana dvs är en fena på hela Office-paketet och ser inga problem med att ge dig i kast även med andra digitala verktyg/system
gillar ordning och reda, är noggrann, pålitlig och initiativtagande
är praktiskt lagd, kan hantera teknisk utrustning och vid behov hjälpa andra
är service-minded och en positiv ”doer” som trivs med ett högt tempo
har förmåga att kunna agera snabbt när något händer, kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt, det kan vara högt tempo och snabba svängar
kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift
har en positiv inställning, är kreativ och handlingskraftig, tar egna inititiativ och hittar lösningar i olika situationer
Tjänsten är placerad i Göteborg.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att du söker tjänsten så snart som möjligt eftersom urvalet sker löpande.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta nuvarande assistent Emma Kruskopf på 072-595 70 46 alternativt emma.kruskopf@ksb.com eller vår HR-ansvarig AnnaPia Klevensparr på 070‑420 24 11 alternativt annapia.klevensparr@ksb.com.
Varmt välkommen med din ansökan!