Office Manager & Executive Assistant till Access Partners

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Access Partners är en nordisk oberoende finansiell rådgivare med fokus på M&A och skuldrådgivning.

Access Partners arbetar med en ”one firm”-strategi med kontor i Stockholm och Helsingfors och vänder sig primärt till kunder med verksamheter i Norden. Sedan starten 2006 har företaget sammanlagt slutfört över 190 transaktioner till ett värde av över EUR 28 miljarder, varav flera stora och välkända bolagstransaktioner inom nordiskt näringsliv.

Målet är att bli Nordens bästa finansiella rådgivare och företaget kommer kontinuerligt att utmana sig själva för att söka nya vägar för att utveckla verksamheten. Det som särskiljer Access Partners är våra långa och nära relationer till våra kunder, vars relation bygger på många år av gemensamt hårt arbete för att maximera värde

DIN ROLL:

Du kommer att ha en kombinerad tjänst som Office Manager och Executive Assistant. Arbetsuppgifterna som Office Manager innebär bland annat att ansvara för den dagliga driften av kontoret, beställningar samt förbereda inför möten och konferenser. Arbetsuppgifterna som Executive Assistant innebär bland annat att assistera fyra partners med exempelvis resebokningar, presentationer och kalenderhantering.

Som Office Manager och Executive Assistant så kommer du att få stort eget ansvar och arbeta självständigt. Du kommer att säkerställa att både medarbetare och kunder får den bästa servicen. Du kommer att vara en viktig stöttepelare och proaktivt arbeta för att skapa förbättringar för kontorsmiljön och trivseln på kontoret.

Som Office Manager och Executive Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Ansvara för den dagliga driften av kontoret
- Förbereda inför möten och konferenser
- Ta emot besökare
- Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
- Se till att det är snyggt och rent på kontoret
- Kontakt med leverantörer
- Ansvara för tekniken och se till att allt fungerar
- Förbereda inför event
- Kalenderhantering, mötesbokning och resebokning
- Hantering av kvitton och utlägg
- Fakturahantering och avtalshantering
- Förbereda presentationer, material och ta fram underlag för tidrapportering
- Hjälpa till med olika uppgifter i samband med rekryteringsprocesser




VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du trivs att arbeta självständigt och att ha stort eget ansvar. Vidare så är du initiativtagande, strukturerad och lösningsorienterad. Du är även omhändertagande, prestigelös och har inställningen att allt går att lösa.

- Du har tidigare erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst
- Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Du har goda kunskaper i Officepaketet och Microsoft Teams


VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Du kommer att ingå i ett ambitiöst och sammansvetsat team på 12 personer. Access Partners har bra förmåner för sina anställda och kontoret är beläget i fina lokaler på Strandvägen. Du kommer att få stort ansvar och möjligheten att utvecklas i rollen.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024