Office Manager & HR assistent till Futurice Sweden

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: 75%
Arbetstider: 8.00-14.30 eller 8.30-15.00
Ort: Stockholm (Torsgatan 26)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Långsiktig

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS/VILKA ÄR "FÖRETAGSNAMN"?:

Futurice är ett internationellt konsultbolag inom innovation och digital produktutveckling. Majoriteten av de anställda har antingen ingenjör- eller designbakgrund. Futurice värdesätter samarbete och vill utvecklas tillsammans. De kommer från många olika kulturella bakgrunder och har gemensamt att de gillar att utmana, utmanas och ha ett livslångt lärande. Deras värdeord är Transparency, Trust, Continuous Improvment and Care. Deras officiella förtagsspråk är engelska.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?/DIN ROLL:

Du kommer att vara ansiktet utåt för företaget. Du kommer framförallt ha en roll som Office Manager men kommer även att hjälpa HR ansvarig med diverse arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter:

- Kontorsskötsel så som kontakt med servicepersonal+nyckelansvarig
- Hålla kontoret snyggt och representativt
- Ta emot leveranser
- Beställa matvaror, kaffe och kontorsmaterial
- Se till att det finns dryck, frukt och fika
- Posthantering.
- Välkomna kunder
- Förbereda fika eller luncher
- Ansvara för delar av on/offboarding av anställda så som telefoner och abonnemang, datorer, kreditkort.
- Admin, uppdatera HR-system, utlägg, anställningsavtal, intyg
- Samordna event och kundmöten


VEM ÄR DU?

Vi söker dig som brinner för service och alltid vill göra det lilla extra för kunder och kollegor. Du är prestigelös, tar egna initiativ och har en positiv inställning. Vidare har du en god kommunikativ förmåga samt tycker om att komma med nya kreativa idéer.

Viktigt för tjänsten:

- Gymnasial utbildning
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet inom service
- God datorvana


Meriterande:

- Har jobbat som receptionist tidigare
- Tidigare erfarenhet inom HR


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 16 mars 2023

Liknande jobb


22 november 2024