Office Manager & Inhouse sales roll till GYMLECOs nya huvudkontor

Office Manager & Inhouse sales roll till GYMLECOs nya huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med ett av branschledande varumärken inom träningsbranschen och vara med i en spännande tillväxtresa? Vi på GYMLECO söker dig som vill ha en varierande kontorsroll, kan ha många bollar i luften och besitter en förmåga att ha bra översyn över vad som händer i hela verksamheten.
Gymleco flyttar nu sitt huvudkontor till Eskilstuna Logistikpark och söker en stjärna till kontorsadministratör och innesälj.


Ditt ansvarsområde kommer innebära att delvis ansvara för kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter inom administration och ha nära samarbete med kollegor.
Arbetsuppgifter som du kommer att ha:
Att vara kundföretagets ansikte utåt, kontakt med kunder och svara på frågor om företaget
Kundsupport både via telefon och mail.
Försäljning både i vår ”lagerbutik” och via telefon samt mail.
Orderhantering från webbutik
Kontakt och orderhantering gentemot våra återförsäljare i Sverige och utlandet.
Boka och hantera frakter inom Sverige och utomlands på både inkommande och utgående varor.
Ta hand om kontorsrelaterade projekt.
Hantera mindre inköp och kontakt med vissa underleverantörer.
Stötta andra avdelningar på företaget i det dagliga arbetet.



Vi söker någon som:
Kan ha många bollar i luften och är ordningsam och strukturerad i sitt arbetssätt med ett öga för detaljer.
Har en framåt attityd med en positiv inställning och ser lösningar istället för problem.
Har god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba både i team och självständigt.
Kan behärska både svenska och engelska i tal och skrift då det förekommer både samtal och mail på båda språken.
Har god datorvana



Meriterande är om du jobbat med administration, kundtjänst eller försäljning sen innan men inget krav. Vi värdesätter god arbetsmoral och bra personlighet före erfarenhet och utbildning.


Vi erbjuder:
Vi erbjuder:
En arbetsplats att växa och utvecklas inom.
En föränderlig och rolig tillväxtresa med ett internationellt varumärke
Kontorsplats i nya fina lokaler med eget gym på ca 300 kvadratmeter



Rollen kommer att vara placerad i vårt nya huvudkontor i Eskilstuna med start i början på januari 2023 eller enligt överenskommelse. Normala arbetstider 07:30-16:30.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fitness Trade Europe AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 3 november 2022

Postadress

Rörvägen 55
Jordbro, 13650

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024