Office Manager med administrativt ansvar

Office Manager med administrativt ansvar

Arbetsbeskrivning

JA-sägare se hit! Vi är på jakt efter en jordnära och flexibel Office Manager som har möjlighet att jobba 8-12h/vecka. Det här är den perfekta tjänsten för dig som studerar och vill kombinera det med ett extrajobb. Sök idag om du vill spetsa till dina administrativa skills!

OM TJÄNSTEN
Som Office manager har du en bred och varierande roll med flera olika ansvarsområden. Du arbetar mycket administrativt och du är ansvarig för första intrycket. Det är därför viktigt att du agerar som förebild för ditt team, besökare och kollegor på kontoret. I receptionen ger du förstklassig service till alla som antingen besöker kontoret eller som ringer via vår växel. Du arbetar i en miljö där din huvudsakliga uppgift bland annat är att planera, leda, genomföra och följa upp olika aktiviteter och projekt.

Optimala arbetstider kommer vara att jobba halvdagar måndag, onsdag och fredag. Detta för att kunna ta emot leveranser och liknande.

Du erbjuds
- Ett långsiktigt deltidsjobb
- Möjlighet att jobba på distans och delvis bestämma över dina arbetstimmar
- En närvarande konsultchef som stöttar upp under hela uppdragets gång

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbeta i receptionen och hantera gäster
* Arbeta med felanmälningar, rapporteringar & bokningar
* Ta emot varuleveranser och hantera kontorsstöd


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på en eftergymnasial utbildning med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har erfarenhet av och är bekväm i Office-paketet
- Talar och skriver på både svenska och engelska

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från en administrativ roll
- Jobbat med inköp

För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har ett sinne för detaljer och själv kan se vad som behöver göras och prioriteras. Du arbetar proaktivt och tar egna initiativ för att skapa struktur och ordning. Vidare är det viktigt att du har en prestigelös och flexibel inställning och drivs av att leverera service i världsklass. Utöver det tror vi att du är:
- Flexibel
- Serviceinriktad
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2023
  • Ansök senast: 20 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


7 januari 2025

Projektadministratör

Projektadministratör

7 januari 2025

Projektadministratör

Projektadministratör

7 januari 2025