Office Manager med fokus på upplevelse och funktion, Ferroamp

Office Manager med fokus på upplevelse och funktion, Ferroamp

Arbetsbeskrivning

Sveriges hetaste greentech-bolag växer och söker dig som vill bidra till framtidens hållbara energiförsörjning. Ferroamp har utvecklat ett världsunikt system som effektiviserar och förenklar användningen av förnybar energi.

Vill du vara med och accelerera energiomställningen? Ta chansen att bli vår efterlängtade Office Manager som kommer att spela en mycket viktig roll för kontorets funktionalitet och miljö, byggandet av deras kultur och gemensamma aktiviteter och trivsel på kontoret.
Om rollen
Som Office Manager har du det huvudsakliga ansvaret för en väl fungerande och inbjudande kontorsmiljö. Du är den som kommer att leda och driva utvecklingen av kontoret samt olika projekt kopplat till intern service och facility management. I rollen ingår ansvar över receptionen, konferensrum och kontorsytor, säkerhet mm. Planering och genomförande av interna events såsom konferenser och aktiviteter för anställda både på och utanför kontoret. Du är first point of contact med hyresvärd, externa samarbetspartners och leverantörer – du blir en naturlig kulturbärare gällande att bolagets värderingar och policies efterlevs och bidrar generellt till att brygga mellan olika avdelningar och funktioner. Du hanterar leverantörsavtal och sköter diverse administrativa uppgifter som beställningar och inventering etc.

Ferroamp har vuxit ur sina lokaler och står under våren 2023 inför en omfattande flytt till nybyggda lokaler i Sundbyberg. Som Office Manager får du en viktig funktion att leda och driva kravställning för planering och genomförande av flytten i samarbete med extern part och projektteamet internt.
Är du vår nya Office Manager stjärna?
Vi söker dig som är ansvarstagande och redo att axla ett större ansvar för utveckling av funktionen. Du trivs i en dynamisk internationell miljö med högt tempo och varierade arbetsuppgifter där det är viktigt att du har god planerings- och prioriteringsförmåga. Kontoret är en viktig mötesplats för alla anställda och är även en blivande samlingspunkt för kunder och samarbetspartners varför sinne för en inbjudande miljö och god funktionalitet är viktigt. Du älskar service och är bra på att se detaljer, gillar att hålla ordning och reda, tar tag i stort som smått och ser till att få projekt och arbetsuppgifter genomförda.

Som person är du socialt kompetent och gillar att bygga samt utveckla relationer. Du är en proaktiv do:er med ett starkt driv och är självgående och inte instruktionsstyrd. Då du har många kontaktytor och stakeholders krävs även att du har en mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga.

Ferroamp verkar i en internationell miljö vilket kräver flytande språkkunskaper i såväl svenska som engelska och vi ser även att du har lätt att ta till dig nya tekniska lösningar och erfarenhet av olika utrustningar i konferensrum.

Vi tror att du har fem till tio års erfarenhet av liknande roll inom kontor eller annan motsvarande relevant erfarenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av flyttprojekt sen tidigare.
Om denna tjänst låter spännande – hur söker du?
Känner du igen dig i ovanstående och vill bli en del av vårt härliga team och bidra till Ferroamps fortsatta framgång vill vi gärna välkomna dig så snart som möjligt. I denna process samarbetar Ferroamp med Jurek Business Support. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Waering på mejl susanne.waering@jurek.se eller ansvarig Researcher Nina Hallin på mejl nina.hallin@jurek.se.

För mer information, besök gärna www.ferroamp.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: office manager, kontorschef, facility manager, kontorsansvarig, workplace manager

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024