OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Doktor.se
Vill du ha en bred roll som både innefattar kundtjänst och arbete i reception? Får du energi av att ha kontakt med människor och hjälpa dem på bästa möjliga sätt? Har du dessutom ett intresse för vård och health-tech så är detta en perfekt match.
Vi, Doktor.se, strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar hårt för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är sedan 2016 en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning. För närvarande är vi det tredje största bolaget i Europa inom vår nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Doktor.se äger också egna vårdcentraler i Sverige och vi har ambitionen att fortsätta växa bland annat genom förvärv.
Om tjänsten:
Vi växer vilket även innebär att vår kundtjänstavdelning behöver bli större. Vi strävar alltid efter att ge den bästa servicen till våra patienter och kunder. Detta är något vi värdesätter högt. Till vår kundtjänst kommer en stor blandning av ärenden och du ska kunna finnas tillgänglig både via mail och telefon. Rollen som Office Manager kommer till största del innefatta arbetsuppgifter kopplat till vår kundtjänst, men du kommer även finnas på plats på vårt kontor i receptionen för att ta hand om leveranser och se till alla som kommer in genom dörren känner sig välkomna. Du kommer även få stötta i en del ärenden som ligger på vår medicinska sekreterare när det finns behov. Detta är med andra ord en bred och omväxlande roll med mycket eget ansvar.
Dina ansvarsområden kommer inkludera:
- Ansvar över kundtjänstens mail och kontorstelefon
- Svara på kommentarer i App store och Google play
- Avbokning/ombokning av patienter
- Beställa kontorsmaterial samt ta emot beställningar/paket
- Sitta i receptionen och ta emot besök
- Ansvarar över att reception/kontor ser välkomnande ut
Vi söker dig som har:
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom service
- Godkänd och avslutad gymnasieutbildning
- Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt
- Lätt för att sätta sig in i nya system
- Ett intresse för hälsa och sjukvård
Det är meriterande om du dessutom:
- Utbildning inom projektledning, marknadsföring eller kommunikation
- Har erfarenhet inom kundtjänst och är van att arbeta med mail/telefon som verktyg
- Har arbetat inom digitalvård
Vi erbjuder dig:
- Möjlighet att sitta i fräscha lokaler i centrala Stockholm
- Att få en fot in i ett spännande företag inom health-tech i tillväxtfas
- Arbeta i ett tight och härligt team
- Frihet under ansvar
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centralt i Stockholm
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Lön: Enligt överenskommelse
Låter detta spännande? Klicka på "Ansök Nu" för att skicka in din ansökan till oss. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.
Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten för sista ansökningsdag. För frågor angående tjänsten, Ring HR Generalist Hanna Berg på tel.nr 073-1520202 eller Sandra Forsberg på tel.nr 073 44 33 482.
Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika
Anna Hedlund
0731466066
Angelica Koskinen
073-1520445
Martin Lindman
Jill Ericson
0731532210