Office Manager med löneansvar

Office Manager med löneansvar

Arbetsbeskrivning

Företaget sitter centralt i Stockholm i gamla industrilokaler där vår forskar-verksamhet utförs på två våningsplan. Det ena har vi vårt Labratorium och kontorslandskap och på övre planet har vi konferensrum, lunchrum och en verkstad.
Arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager har du en mycket värdefull roll i organisationen där du får möjlighet att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för lönehanteringen, on-/off boarding av anställda och konsulter, sköta inköp, hanterar post och avtal samt är behjälplig vid framtagande av nya avtal, besvara telefon. Rollen innefattar mycket administrativt arbete där du bland annat hanterar beställningar, faktureringar och planerar inför möten och events, vilket handlar om allt från att sätta på kaffe, tömma/sätta på diskmaskinerna.
Du kommer i denna roll få ansvara över ett flertal uppgifter, det är mycket viktigt att du trivs i en roll där man är spindeln i nätet, arbetar självständigt och proaktivt, kan ta egna initiativ för att hitta lösningar på problem.
Vi söker dig som
Har minst 2 års arbetslivserfarenhet och utbildning inom liknande roll som Löneansvarig - Office Manager/Front desk Manager
Flytande i tal och skrift i det svenska och engelska språket. Goda kunskaper i Officepaketet, Outlook, Dropbox och Teams
För att både trivas och lyckas i rollen krävs det att du som person brinner för god service och är en ansvarsfull lagspelare med en kommunikativ förmåga. Vidare är du strukturerad och van att sätta processer för ditt arbete och trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar. Du ska även ha en hög organisations- och projektledningsförmåga då du kommer att arbeta effektivt med flera projekt samtidigt.
Övrig information
Arbetstider: Måndag-Fredag 8-17 med viss flexibilitet
Placering: Fridhemsplan, Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Det kommer att genomföras en bakgrundskontroll
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Single Technologies AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Postadress

Drottning Kristinas Väg 53 2
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024

HR-administratör

HR-administratör

25 november 2024

HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024