Office Manager och Coordinator till stort läkemedelsföretag i Solna!

Office Manager och Coordinator till stort läkemedelsföretag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Office Manager och Coordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint men jobbar hos vår kund, ett stort läkemedelsföretag i Solna där du tillhör det nordiska teamet om 10 personer. Som Office manager och Coordinator har du det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen och administration på ditt uppdrag. Tjänsten är väldigt varierad med mycket frihet under ansvar och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Administrativt ansvarig och arbete i flertal olika system
- Ansvar och administration av rutiner, dokumentation, avtal och rapportering
- Bokningar, beställningar och inköp
- Utvärdering och uppföljning
- Fakturering, ekonomi, utlägg, redovisning
- Planera, organisera och koordinera stora events och aktiviteter på kontoret
- Kontakt med talare samt vara behjälplig för bokningar av hotell och resor
- Projektansvar
- Kontaktperson gentemot leverantörer och hyresgäster
- Förbereder, koordinerar inför, samt granskar budgetar och avvikelser
- Ansvar för att förbereda och koordinera flytt till nytt kontor hösten 2021
- Ansvar för implementering av nya system och leverantörer inklusive avtal
- Skapa rapporter, dokumentering och presentationer för redovisning av data
- Assistera andra administrativa avdelningar, främst marknad




Vem är du?
Du är en orädd doer med skinn på näsan som älskar att ta egna initiativ och arbeta varierat kring administration och service. Du älskar att vara spindeln i nätet, ha många bollar i luften och arbeta socialt. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och optimistisk. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och utveckling är en drivkraft. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann och självgående. Företaget har engelska som affärsspråk så det är viktigt att man har flytande engelska och är bekväm att tala och skriva på engelska.

Krav

- Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
- Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis Office Manager, koordinator, assistentroller, receptions- eller kontorsansvar samt projektledning
- Goda kunskaper av Office-paketet samt att jobba i olika system
- Flytande i Engelska




Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.



Om anställningen
Anställningen är till en början ett vikariat på 13 månader men med stor möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstider är måndag till fredag kontorstider men anpassas efter verksamheten. Kontoret är beläget i Solna men till en början ska man kunna vara flexibel med att arbeta hemifrån. Tjänsten startar i början på maj.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!


Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2021
  • Ansök senast: 16 april 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024