Office manager på deltid sökes till dynamiskt företag!

Office manager på deltid sökes till dynamiskt företag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en driven och serviceinriktad person till vår kund som Office manager på deltid! För att passa för denna position söker vi en person som är flexibel och har en positiv inställning. Vi söker någon som vill stanna på lång sikt, och som är beredd att ta på sig nya utmaningar och växa tillsammans med företaget. Därför ser vi att du har en tid kvar på dina studier. Om du känner att du uppfyller de krav som vi söker nedan, och att du vill vara en del av vår kunds team, sök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig snart.

OM TJÄNSTEN
Dina dagliga uppgifter kommer att innefatta att hantera felanmälningar, ta emot leveranser, möta besökare, boka möten, beställa frukost och luncher, arkivera utläggskvittenser och säkerställa att kontoret är välorganiserat och prydligt. Det är viktigt att du är självgående och lösningsorienterad, och att du kan arbeta effektivt både självständigt och i team.

Du erbjuds


* En mångsidig roll där du får möjlighet att lära dig nya färdigheter och arbeta med många olika delar av kontorsverksamheten.
* Stöttning och utbildning under onboarding-processen för att hjälpa dig att bli bekant med arbetsuppgifterna och företagskulturen.
* Support och stöd från närmaste handledare för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt.
* Långsiktig anställning med möjlighet till fortsatt arbete


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera beställningar och kontakt med leverantörer
- Se till att kontoret är rent och har tillräckligt med frukt och kaffe
- Hantera inkommande post och ta emot leveranser
- Se över rutiner och brandutrustning
- Boka event och hantera transporter
- Ta emot besök och se till att konferensrummen är i ordning och att gästerna får kaffe och fika
- Ta emot och hantera felanmälningar och lösa problem med el, ventilation, avlopp, med mera

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitet på minst 50% och har minst ett år kvar av dina studier
- Har goda kunskaper i Microsoft Word
- Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete
- Innehar god kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt i svenska (koncernspråk) och engelska (förekommer emellanåt vid kund/leverantörskontakt)

Som person har du en förmåga att anpassa dig efter arbetets gång, identifiera problem och hitta lösningar på egen hand. Du är ordningssam och ser till att alltid leverera det bästa till kunder och kollegor!


* Flexibilel
* Lösningsorientering
* Serviceinriktning


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid ca 3 dagar i veckan
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2023
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Receptionist

28 september 2024

27 september 2024

26 september 2024

25 september 2024