OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och serviceinriktad person till vår kund som Office manager på deltid! För att passa för denna position söker vi en person som är flexibel och har en positiv inställning. Vi söker någon som vill stanna på lång sikt, och som är beredd att ta på sig nya utmaningar och växa tillsammans med företaget. Därför ser vi att du har en tid kvar på dina studier. Om du känner att du uppfyller de krav som vi söker nedan, och att du vill vara en del av vår kunds team, sök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig snart.
OM TJÄNSTEN
Dina dagliga uppgifter kommer att innefatta att hantera felanmälningar, ta emot leveranser, möta besökare, boka möten, beställa frukost och luncher, arkivera utläggskvittenser och säkerställa att kontoret är välorganiserat och prydligt. Det är viktigt att du är självgående och lösningsorienterad, och att du kan arbeta effektivt både självständigt och i team.
Du erbjuds
- En mångsidig roll där du får möjlighet att lära dig nya färdigheter och arbeta med många olika delar av kontorsverksamheten.
- Stöttning och utbildning under onboarding-processen för att hjälpa dig att bli bekant med arbetsuppgifterna och företagskulturen.
- Support och stöd från närmaste handledare för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt.
- Långsiktig anställning med möjlighet till fortsatt arbete
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera beställningar och kontakt med leverantörer
* Se till att kontoret är rent och har tillräckligt med frukt och kaffe
* Hantera inkommande post och ta emot leveranser
* Se över rutiner och brandutrustning
* Boka event och hantera transporter
* Ta emot besök och se till att konferensrummen är i ordning och att gästerna får kaffe och fika
* Ta emot och hantera felanmälningar och lösa problem med el, ventilation, avlopp, med mera
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitet på minst 50% och har minst ett år kvar av dina studier
- Har goda kunskaper i Microsoft Word
- Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete
- Innehar god kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt i svenska (koncernspråk) och engelska (förekommer emellanåt vid kund/leverantörskontakt)
Som person har du en förmåga att anpassa dig efter arbetets gång, identifiera problem och hitta lösningar på egen hand. Du är ordningssam och ser till att alltid leverera det bästa till kunder och kollegor!
- Flexibilel
- Lösningsorientering
- Serviceinriktning
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid ca 3 dagar i veckan
* Placering: Centrala Stockholm
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231