Office Manager på deltid till Global Investmentbank!

Office Manager på deltid till Global Investmentbank!

Arbetsbeskrivning

Studerar du personalvetenskap och är på jakt efter ett meriterande deltidsjobb att kombinera dina studier med? Om du beskriver dig själv som initiativtagande, kvalitetsorienterad och strukturerad kan det vara dig vi söker. Nu har du chansen att bli en del av en global investmentbank i tjänsten som Office Manager! Urval sker löpande – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I tjänsten som Office Manager blir du del av ett internationellt företag med stark entreprenörskultur. Som Office Manager kommer du att axla en bred roll med varierande arbetsuppgifter inom administration, personal och fakturering. Om du har som ambition att utvecklas på ett företag inom personalvetenskap eller dylikt har du här din chans att ta första steget i karriären. Om du dessutom har ett intresse för hållbarhetsfrågor är detta en perfekt tjänst för dig då företaget har stort fokus på hållbarhetsutmaningar.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd som konsult via Academic Work och arbeta på företaget.

Du erbjuds


* Ett meriterande och flexibelt deltidsarbete att kombinera dina studier med
* Chansen att utvecklas inom en investmentbank
* En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager har du en värdefull och varierande roll i organisationen. Du kommer att ha fokus på både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Du kommer bland annat ansvara för:


* Onboarding och offboarding av anställda
* Administrativa uppgifter, såsom inköp, fakturering, posthantering, avtalshantering, beställningar, m.m.
* Planering och bokning av aktiviteter, event och resor
* Stöttning av både interna- och externa parter så som: kollegor, kunder och samarbetsparter
* En inbjudande kontorsmiljö


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasialnivå, har minst 1 år kvar och studerar inriktning personalvetenskap eller dylikt alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
- Tidigare arbetat som kontorskoordinator, office manager eller liknande
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
- Har god kunskap i Office-paketet

Det är meriterande om du:


* Tidigare arbetat på liknande arbetsplats så som exempelvis advokatfirma, bank eller annat företag som erbjuder professionella tjänster


#

Vi söker dig som är:


* Initativtagande
* Kvalitetsorienterad
* Strukturerad


Tjänsten passar dig som är affärsinriktad och har ett lösningsorienterat förhållningsätt till dagliga arbetsuppgifter som kommer både ad-hoc och löpande. Vidare är du prestigelös, noggrann och trivs med att ta ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Om dessutom motiveras du av att ha stort ansvar under frihet kan du vara personen vi söker!

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid ca 2-3 dagar i veckan
* Placering: Stockholms innerstad


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 december 2024

Product Manager

2 december 2024

Product Manager

2 december 2024

14 november 2024