OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid
Arbetstider: tisdagar och torsdagar kl. 08-12
Ort: Södermalm, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi för vår kund en Office Manager på deltid, två halvdagar i veckan. Technigo är ett bolag som grundades av kvinnor och är en snabb teknisk utbildning som bildats för att lära ut den senaste tekniken. Undervisar i webbutveckling och UX-design, och mer än 80 % av de som deltar i deras tekniska program är kvinnor. Varje år hjälper Technigos populära bootcamps hundratals människor att byta karriär och börja arbeta inom teknikbranschen. Technigo består av ett litet och roligt team i en kreativ arbetsmiljö med ett mindre kontor på Södermalm, som nu söker dig som är en fena på att se detaljer och ta initiativ!
DIN ROLL
I rollen som Office Manager kommer du att vara den som ansvarar för trivseln på kontoret. Du ser till att det finns färdig bryggt kaffe och tar initiativet till att gå och köpa nybakta bullar på bageriet lika väl som att du piffar upp med en fin vårbukett eller något annat du vet att medarbetarna uppskattar. Vidare tar du emot leveranser och ansvarar för skrivare och ordnar AWs. En mindre del av rollen består av att köpa in kontorsmaterial, packa inför event och svara på hyresgästernas mail om frågor. För rätt person finns möjligheten att få vara behjälplig på tek event och sköta beställningar inför eventen. Kan också öppnas upp för administrativa uppgifter i framtiden.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hålla kontoret snyggt och välkomnande
- Ta emot leveranser och ansvara för skrivare
- Fixa kaffe och fika
- Ordna AWs
VEM ÄR DU?
Vi tror du är en tek student eller har en annan typ av sysselsättning och vill kombinera det med ett deltidsjobb. Du har en känsla för service och ett öga för detaljer. Du är också ansvarstagande, initiativtagande och en kommunikativ person.
Du som söker uppfyller nedan krav:
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- God datorvana
- Meriterande om du har erfarenhet från serviceyrket eller från liknande roll.
- Meriterande om du har tidigare arbetat med administrativa arbetsuppgifter.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se