Office Manager på heltid

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu för en kunds räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:

Ryska Posten Bemanning söker för en kunds räkning en Office Manager. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Det är viktigt att du kan starta omgående. Företaget är beläget i centrala Stockholm.

ARBETSUPPGIFTER:

Som Office Manager kommer du att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att ansvara för hela kontorsupplevelsen både för kollegor och externa besökare. Det är viktigt att du brinner för att leverera service i världsklass och alltid har viljan att ge det lilla extra med ett leende på läpparna.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

- Ta emot kunder och besökare
- Koordinera och förbereda möten och konferenser
- Beställa kontorsmaterial
- Ha kontakt med leverantörer
- Post- och budhantering
- Anordna event
- Introduktion av nya medarbetare
- Administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM:

- Har tidigare erfarenhet som Office Manager
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
- Har tidigare erfarenhet av enklare ekonomiuppgifter


Meriterande:

- Erfarenhet av arbete inom mediabranschen, techbranschen eller hotellbranschen

Som person är du social, serviceinriktad och initiativtagande. Vidare är du självgående, noggrann och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 17 april 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024