OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Mycorena.
Om företaget:
Mycorena är ett bioteknikföretag som utvecklar och producerar ett hållbart veganskt livsmedelsprotein. Sedan de grundades 2017 har företaget växt till 18 medarbetare som från huvudkontoret i Gamlestadens fabriker i Göteborg idag arbetar med vidareutveckling av produkten och produktion. Deras senaste produkt Promyc Nuggets, lanserade i juni 2021 i ett samarbete med Ica, som är en storsatsning för att främja utbudet av växtbaserade livsmedel. Företaget präglas av en entreprenörsanda där samarbete och kreativitet värdesätts högt. Mycorena står inför en tillväxt och expanderar ständigt sin verksamhet. I takt med att företaget växer har de behov av en Office Manager till kontoret i Gamlestaden.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Office Manager har du en central, koordinerande och administrativ roll där du är ansiktet utåt för Mycorena. I ditt arbete tar du emot kunder, har kontakt med leverantörer, svarar i telefon och förbereder möten. Du ansvarar för utdelning och insamling av utrustning som behövs inför uppstart och nedstängning av projekt. Vidare hanterar du post och bud, inköp av kontorsmaterial, resebokningar samt diverse enklare ekonomiuppgifter. Som Office Manager ser du till att det är ordning och reda på kontoret och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasialutbildning, meriterande med avslutad högskoleutbildning
• Några års erfarenhet av en liknande roll som receptionist, administratör och/eller projektledning
• Flytande kunskaper i engelska och svenska tal och skrift
• God datorvana
Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att testa på nya tillvägagångssätt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office Manager, receptionist, reception, inköp, administration, kontor, kontorsansvarig, kontorskoordinator, Office Coordinator, service, kontorsreceptionist, Back Office, koordinator, heltid, omgående, Göteborg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund