Office manager / Receptionist på Gar-Bo

Office manager / Receptionist på Gar-Bo

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gar-Bo. Det finns goda möjligheter till överrekrytering efter 6 månader.

Om företaget:

Gar-Bo är Sveriges ledande försäkringsbolag inom byggbranschen. De erbjuder en rad försäkrings- och garantilösningar som skapar säkrare byggprocesser och tryggare bostäder. Gar-Bo grundades 1989 och har idag ett 40-tal anställda på huvudkontoret i Stockholm. Deras vision är att ”Alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden”.

Varje dag har Gar-Bo förmånen att få bidra med kunskap, goda råd och trygghet i byggprojekt. De har en tydlig tillväxtagenda för de kommande åren och söker nu en Office manager till kontoret i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Office Manager kan dina dagar och arbetsuppgifter vara väldigt varierande. Du är ansiktet utåt för Gar-Bo och ofta kundens första kontakt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att bemanna receptionen och hjälpa till med bokningar, beställningar och dagliga kontorssysslor. Vidare ansvarar du för Gar-Bos infomail och besvarar inkommande samtal från kunder. Du kan även tilldelas uppgifter från eventansvarig samt stötta andra avdelningar med administrativa delar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Tidigare erfarenhet från att arbeta med service och kundbemötande
• God data- och systemvana
• Tidigare erfarenhet av arbete i reception och/eller administration är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som besökare. Du är professionell i ditt bemötande och har en god kommunikativ förmåga och bidrar till en god stämning. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.

Övrig information:

Start: Omgående (med hänsyn till uppsägningstid)
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, office manager, office coordinator, heltid, administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, BackOffice, telefonist, växeltelefonist, växel, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 9 maj 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


2 oktober 2024