OFFICE MANAGER/ RECEPTIONIST TILL AKADEMISKA HUS - AWL UMEÅ

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenheter som receptionist och är van att arbeta med administrativa uppgifter? Är du en datakunnig och serviceinriktad person som gillar att ha många bollar i luften? Vill du arbeta med att upprätthålla trivsamma och ordningsamma lokaler? Då har vi ett spännande uppdrag för dig!  

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget 

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker skickliga medarbetare. Just nu är det Akademiska huset vid Umeå universitet som söker en office manager/ receptionist. Din roll som office manager är en hybrid tjänst som flätar ihop rollerna av en administratör, receptionist och internserive till en roll. Som officer manager är du en spindel i nätet vars fokusområde är att tillhandahålla gäster och medlemmar den bästa serviceupplevelsen, samtidigt som du håller myndighetens lokaler i gott skick och upp till god standard.   

Exempel på dina arbetsuppgifter  

Ta emot besökare  
Besvara medlemmarnas frågor  
Visa potentiella kunder lokaler 
Upprätthåller att lokalerna är i gott skick  
Upprätthåller att produkter som ingår i medlemskapen finns tillgängliga och fungerar 


Krav för tjänsten 

Tidigare administrativa erfarenheter 
Erfarenhet av Internserice/FM 
Goda kunskaper i MS Office-paketet  
Erfarenhet som receptionist  
Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, såväl som i skrift och tal 


Meriterande krav 

 Erfarenhet av att delta och planera events  


 Vi söker dig som 

Har en helhetssyn 
Är flexibel 
Har en god problemlösningsförmåga  
Har en god samarbetsförmåga  
Är noggrann och strukturerad  
Är självgående  
Är serviceminded  


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på 50 % med daglig närvaro, det finns en viss flexibilitet gällande arbetstider. Start på uppdraget är omgående och pågår fram till 2023-12-31.  

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-05-02. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på miranda.nilsson@novare.se

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss  

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen. 

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 2 maj 2023

Liknande jobb


22 november 2024