Office Manager sökes!

Arbetsbeskrivning

Vår kund rekryterar nu en Office Manager. Bolaget arbetar inom ledarskap, kompetensutveckling och erbjuder både produkter, tjänster och anordnar events inom området för både företag och konsumenter.
Bolaget har varit verksamt sedan 2010 och har kontor i Borlänge och Stockholm. Tack vare högt tryck och ökad tillväxt på e-handel sökes nu förstärkning som på sikt kan komma att ha en nyckelroll i bolaget med säte i Borlänge. Idag arbetar 4 personer på kontoret och lagret i Borlänge.
Arbetsuppgifter:
Tjänsten har idag tre ansvarsområden:
Sociala medier/SoMe
Du ansvarar på daglig basis för att publicera bolagets innehåll i sociala medier. Innehållet finns planerat och skapat så ditt ansvar är att se till att det exponeras enhetligt på alla kanalerna.
I dagsläget rör det sig om Tiktok, Twitter, Youtube, Instagram, Facebook, LinkedIn och Pinterest.
Uppgifter som förekommer i dagsläget är:
· Publicering av bolagets förbestämda inlägg på bolagets sociala medier
· Städa i kommentarsfältet, d.v.s ta bort spam eller irrelevanta kommentarer som endast skrivs för att skada bolagets varumärke.
Kontorsansvar
Du har ett övergripande ansvar för kontoret, den dagliga driften och allt som hör därtill. Du är den första kontakten gentemot receptionen. Du ansvarar för telefoni, post -och pakethantering. Du säkerställer att kontorsmaskiner fungerar, koka kaffe m.m. Du planerar och sköter alla typer av bokningar t.ex. konferenser, flyg, luncher m.m. Rollen innebär sedvanlig kontorsadministration exempelvis kvittohantering, reskontra och inköp. Övriga uppgifter för att underlätta driften kan förekomma såsom att lämna in bil på biltvätt, hämta paket m.m.
E-handel/E-Commerce
Du har det yttersta ansvaret kring allt som rör lagda beställningar genom vår e-handel, såsom ordrar, paketering och returer. Du ansvarar för att hela kedjan fungerar felfritt dvs, att ordrar skrivs ut, paketeras och skickas ut. Det kan finnas personal på timme som utför själva paketeringen men du ansvarar för att det blir väl utfört.
Exempel på uppgifter:
· Du ansvarar för att ordrar skickas ut på daglig basis.
· Leverantörskontakter tex ansvarar du för in- och utleveranser.
· Returer. Du hanterar returfrågor, specialordrar och övriga ordrar.

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet från liknande arbete med övergripande ansvar.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Körkort B krävs för tjänsten.


Personlighet
Som person är du en naturlig problemlösare. Du är strukturerad, noggrann, ansvarstagande, stresstålig och lösningsorienterad. Du är bra på att planera och prioritera dina egna arbetsuppgifter. Dina uppgifter har stor variation, hög som lågt, och du har en positiv attityd och en god förmåga att skifta fokus om/när förutsättningar förändras. Du är även en god kommunikatör och är bra på att anpassa din kommunikation efter situation och person.
Vi ser att du är en positiv, lojal och pålitlig person. Du är naturligt serviceminded, initiativrik och prestigelös. Du är flexibel, lösningsorienterad och tar fullt ägarskap för dina uppgifter.
Övrigt
Bolagets e-handel sker genom en e-handelsplattform. I och med att bolaget expanderar kan shopen utöka sina produkter och tjänster vilket också kommer ligga inom ditt ansvarsområde.
Meriterade
Varit i ett startup, E-commerce bolag eller likvärdigt bolag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Jobbindustri
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 4 november 2021

Postadress

Renstiernas gata 23, Box 542
Stockholm, 11631

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024