OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Glad och härligt Office Manager till vårt härliga gäng!
Office Manager med rekryterings ansvar!
Vi letar efter en office manager till vår kund med kontor i Solna. Företaget befinner sig i en expansiv utvecklingsfas och behöver flera nya vassa medarbetare.
Som administratör kommer du att ha ett nära samarbete med sektionschefer och säljare i organisationen, där din roll blir att avlasta det administrativa arbetet.
Arbetsuppgifter
- rekryteringsansvarig
- rapportering
- göra resebokningar
- ordna med praktiska detaljer för nyanställda
- viss kontering i ekonomisystemet
- vara tillgänglig och hjälpa till där det behövs
Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Personliga egenskaper
Till rollen som administratör söker vi dig som är mångsidig, kommunikativ, initiativrik, strukturerad och pratglad. Du bör vara prestigelös och kan arbeta med mindre kvalificerade arbetsuppgifter såväl som omfattande och komplicerade uppgifter. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en förmåga att se vad som behöver göras! Som person är du serviceinriktad och gillar att arbeta både självständigt och i grupp.
Vi erbjuder
Uppdraget kommer att starta omgående. Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en kreativ och rolig miljö tillsammans med kollegor.
Ansök redan idag, intervjuer sker löpande.
Bifoga, CV, peronsligt brev och bild.
Märk din ansökan: Admin
Kontaktpersoner på detta företaget
Office manager Frida Asplund
076-9454884
VD Paul Sredojevic
0704240960
VD paul Sredojevic
0704240960
Rekryteringsansvarig Daniella Olsson
076-9454884
Rekryteringsansvarig Daniella Olsson
076-9454884