OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här väntar en mycket rolig tjänst för dig som trivs med att ta hand om kontoret och sprida positiv energi! Om du är en proaktiv och kreativ person som älskar att göra arbetsplatsen till en trivsam och produktiv miljö, så kan detta vara den perfekta rollen för dig! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido letar efter en inspirerande Office Manager/Mood Manager till vår kund Evli! De arbetar med att tillhandahålla investeringar och finansiella tjänster för att göra det möjligt för privatpersoner, företag och institutioner att uppnå sina finansiella mål. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm och arbetstiderna är 8–17.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter inkluderar att ta hand om kontoret, ansvara för receptionen, ordna frukost en gång i veckan, se till att kunder som besöker kontoret känner sig välkomna, och administrera såväl mat- som kontorsbeställningar. Dessutom kommer du att vara länken mellan kontoret och adminteamet i Helsingfors och se till att alla administrativa behov hanteras smidigt. Du ges stort utrymme i att utveckla tjänsten och komma med egna idéer som du tror kommer att bli guld värda för trivseln på företaget!
Dina egenskaper
För att trivas i rollen är det viktigt att du är en positiv och energisk person som älskar att höja stämningen och trivseln på kontoret! Du bör vara proaktiv, kreativ och ha utmärkta kommunikationsfärdigheter. Dessutom är organisatorisk förmåga och att vara hjälpsam viktiga egenskaper. Utöver att bidra till trivseln tror vi att du själv kommer att trivas ypperligt i den här tjänsten!
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet från serviceyrke
Goda datorkunskaper
Goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 12 månader. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34097 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.