Office Manager sökes till företag i södra Stockholm

Office Manager sökes till företag i södra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi för kunds räkning en Office Manager. Vår kund är en ledande livsmedelsgrossist som är i en stark tillväxtfas. I din tjänst stöttar du företagets alla anställda med bland annat uppdatering av kundinformation, koordinera anställdas inloggningsuppgifter till de olika systemen, registrera nya artiklar/varor samt bemanning av företagets växeltelefon. Du är spindeln i nätet och har flera ansvarsområden, vilket bjuder på en stor variation i arbetet.

Arbetstiderna är 8:00-17:00 och kontoret är placerat i söderort. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund.

Några av dina arbetsuppgifter:

- Säkerställa att kundernas fakturaadresser är korrekt inlagda
- Beställa utrustning och datorer till anställda
- Fotografering av nya produkter
- Säkerställa att de anställda har korrekta licenser i de olika systemen
- Administrera ändringar i leveranser
- Administrera webshop/e-handel

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll i minst två år. Du är van vid att arbeta administrativt och är van att hantera många olika uppgifter samtidigt. Vi ser även att du har grundläggande kunskaper inom IT och är tekniskt lagd. Har du erfarenhet från ett företag inom livsmedelsindustrin samt har arbetat i Visma och/eller Microsoft Dynamics är det meriterande. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar, samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024