OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som gärna gör det lilla extra och trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet? Då kan detta konsultuppdrag vara rätt för dig. I rollen kommer du att ansvara för att kontoret är i fint skick samt att alla medarbetare och besökare får högklassig service. Vi söker dig som är serviceinriktad och har förmågan att ta egna initiativ!
OM TJÄNSTEN
Vår slutkund är ett bioteknikföretag som utvecklar avancerade cellbaserade lösningar för förbättrad hälsa och medicin. Genom innovation och forskning bidrar de till framtidens sjukvård. Gemensamt på arbetsplatsen delas den gemensamma visionen att bota några av de svåraste kroniska sjukdomar genom att göra stamceller tillgängligt för forskning och behandlingar. På den här arbetsplatsen erbjuds du en energifull miljö med mycket som händer, där den enda dagen inte är den andra lik. Du får således möjlighet att växa i din roll genom att ta egna initiativ och leverera en hög servicenivå.
I dagsläget har företaget ca 50 anställda och kontoret ligger beläget i närheten av Solna (Nya Karolinska). Dina arbetstider sträcker sig från 08.00-17.00. I dagsläget är detta ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som förväntas pågå i 3 månader, med chans till förlängning på ytterligare tre månader men det är inget vi kan garantera.
Som person är du social och har ett starkt personligt driv, högt engagemang och ett gott öga för både helhet och detaljer. Du har en naturlig känsla för service och ett engagerat och professionellt arbetssätt. Vi ser gärna att du har en god förmåga att strukturera och planera ditt arbete samt att hantera ett högt tempo.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Vi söker en Office Manager som blir en viktig del av företagets teamkultur och arbetsmiljö. I rollen kommer du att:
- Hantera inkommande samtal och mejl, beställa mat och kontorsmaterial samt säkerställa att kontoret är snyggt och trivsamt
- Hålla i kalendern och koordinera större evenemang som jul- och sommarfester samt planera afterworks
- Boka resor och hotell till ledningsgruppen och assistera teamen vid behov
- Ansvara för kundevent i Stockholm och skapa en välkomnande atmosfär för både besökare och kollegor
- Stötta med administration för VDn
Vi söker dig som har öga för detaljer och som bidrar till en positiv stämning på kontoret!
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
- Har ett intresse för hälsa och delar de värderingar som organisationen har
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet som receptionist eller som office coordinator/manager
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam, serviceinriktad och initiativtagande
- Prestigelös och ambitiös
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231