Office Manager sökes till utvecklande konsultuppdrag!

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

Vår kund är ett attraktivt bolag inom elektronikbranschen med kontor i södra Stockholm.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som Office Manager kommer du att projektleda och koordinera flytt av bolagets kontor.Du kommeratt ha kontakt med leverantörer, externa partners och vara företagets ansikte utåt i flyttprojektet. Du kommer dessutom att ta hand om besökare och sköta viss personaladministration. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående fram till årsskiftet 2019/2020.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ta emot besökare till bolagets lokaler
- Projektleda flytt av bolagets kontor
- Sköta kontakt med leverantörer och externa partners
- Administration kring personal.

Din profil:

Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet som Office Manager samt har erfarenhet av att leda liknande projekt. Som person är du kommunikativ, serviceminded och resultatdriven.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Johan Ljungberg på telefonnummer +46 (0) 70 417 69 44. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om oss
Sharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office & HR.

Följ oss gärna på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/sharper/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sharper Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Konsultuppdrag heltid fram till årsskiftet
  • Publicerat: 17 juli 2019

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024