Office Manager till Advokatfirman Steinmann

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.30 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Advokatfirman Steinmann är en advokatbyrå med mer än 30 års erfarenhet. Med omfattande expertis inom fastighetsrätt; hyresrätt, bostadsrätt, arrenderätt, nyttjanderätt, servitut, plan- och byggrätt och därmed sammanhängande avtalsrätt, skadeståndsrätt och processrätt hjälper vi våra klienter att förvärva, förvalta, förädla och avyttra sina fastigheter på bästa sätt. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Det är ett öppet klimat, högt i tak och du kommer att bli en del av ett team med en stark sammanhållning som levererar hög servicenivå.

DIN ROLL:

Som Office Manager så kommer du att ha en viktig och flexibel roll på advokatbyrån och få stort eget ansvar och arbeta självständigt. Du kommer att säkerställa att både medarbetare och klienter får den bästa servicen. Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande och du kommer att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Du kommer även att vara en viktig stöttepelare och hjälpa dina kollegor med olika administrativa uppgifter.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis att:

- Ansvara för den dagliga driften av kontoret
- Ansvara för receptionen och telefonväxeln
- Ansvara för info-mailen, hålla hemsidan och firmans konto på sociala medier uppdaterade
- Förbereda inför möten, konferenser och event
- Ta emot besökare och leveranser
- Sköta inköp och kontakter med leverantörer
- Se till att det är representativt och välkomnande på kontoret och göra felanmälan vid behov
- Ha kontakt med leverantörer inklusive städfirma, hyresvärd och IT-konsult, myndigheter och domstolar
- Ansvara för kontorstekniken och se till att allt fungerar
- Hantera kursadministration som exempelvis program, utskick (marknadsföring), anmälningar, och framtagande av Powerpoint presentationer utifrån erhållet underlag
- Sköta kvittohantering och sortering
- Sköta posthantering, ta emot och boka bud


- Stötta sekreteraren och juristerna med olika administrativa uppgifter



VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är professionell, driven och kommunikativ. Vidare så är du van att arbeta självständigt och ta egna initiativ samt är en god organisatör. Du är även ansvarstagande, strukturerad, noggrann och flexibel. Du är prestigelös, lösningsorienterad och har inställningen att hjälpa till där det behövs samt skapar trivsel på kontoret.

- Du har erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst med administrativa inslag
- Du kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
- Du har goda kunskaper i Officepaketet , främst Powerpoint, Outlook och Word
- Det är meriterande om du har arbetat i systemet Saturnus
- Det är meriterande om du har arbetat på en advokatbyrå




ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024