OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation. Läs mer på: www.akademiskahus.se
Är du serviceinriktad och gillar att ha många olika kontaktytor? Trivs du i en roll där du får vara ansiktet utåt och ha varierande arbetsuppgifter? Då kan den viktiga tjänsten som Office Manager på Akademiska Hus vara något för dig.
Ditt uppdrag
Till vårt nybyggda aktivitetsbaserade kontor i Kräftriket, nära Stockholms universitet, söker vi nu en Office Manager/Kontorsansvarig. Vi flyttar in den 1 oktober. I rollen som Office Manager är du ansiktet utåt och du kommer att få ha en stor variation i dina arbetsuppgifter. Du arbetar med allt från posthantering, mötesbokning till värdskap. Om möjligt ser vi gärna att du börjar arbeta den 1 september hos oss.
Bland dina uppgifter ingår att:
* Finnas till i receptionen/entrén för att möta upp våra medarbetare och externa besökare
* Samordna våra regelbundna informationsmöten
* Se till att kontoret som helhet är en väl fungerande arbetsplats med en god arbetsmiljö och trivsel
* Säkerställa och genomföra arbetsmiljö ronder och brandutrymningsövningar
* Hjälpa cheferna med det praktiska när nya medarbetare börjar hos oss
* Ha ansvar för kontorets budget och uppföljning
* Medverka till att utveckla vårt arbetsplatskoncept
Ditt bidrag
För att trivas hos oss behöver du vara en serviceinriktad och positiv person som är trygg i dig själv och bra på att navigera bland olika arbetsuppgifter. Du gillaratt ha dialog med många olika intressenter som t ex kunder, leverantörer, kollegor och övriga kontaktpersoner och att du gillar en snabbrörlig miljö. Vi arbetar mycket med digital kommunikation och att du är bekväm med att arbeta med digitala verktyg. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från en liknande roll. T ex inom Office Management, reception, hotell, bokning eller koordinering. Du behärskar svenska och engelska språken väl.
Vårt erbjudande
Att lära och tänka nytt är en del av vårt DNA. Därför har alla våra kollegor tydliga uppdrag och genom mentorskap, coachning, samverkan och erfarenhetsutbyte utvecklas vi ständigt. För chefer och projektledare finns särskilda ledarskapsutbildningar. Med bra ledare som ger oss förutsättningar, förtroende och mandat att leverera, utvecklas vi både som människor och bolag.
För oss är det strategiskt viktigt att ligga i framkant och driva utvecklingen inom fastighets- och byggbranschen. Vi är därför aktiva i branschforum och arbetar kontinuerligt med innovations- och utvecklingsprojekt i samverkan med forskare, expertis och näringsliv. Hållbarhet är en ledstjärna i allt vi gör och hållbara blir vi tillsammans. Vi vet att våra medarbetare är avgörande för vår framgång och erbjuder därför många olika typer av initiativ inom friskvård och hälsa.
Vi är nyfikna på varandras olika perspektiv och vet att våra olika personligheter, kompetenser och erfarenheter gör oss bättre. Tillsammans lyfter vi varandra och stärker Sverige som kunskapsnation.
Kontakt
Sista ansökningsdag är den 6 augusti 2021 men vi behandlar ansökningar löpande och kan tillsätta tjänsten tidigare. I den här rekryteringen samarbetar vi med Jeffersson Wells. Om du har frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck 072-208 08 92 eller maria.stenback@jeffersonwells.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Rocafort Svensson
+46705787277