Office Manager till Alma Property Partners

Office Manager till Alma Property Partners

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och prestigelös Office Manager till fastighets-investeringsbolaget Alma Property Partners. I rollen som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Alma Propertyerbjuder en mycket trevlig och centralt belägen arbetsplats med hög fokus på trivsel bland medarbetare och besökare. Tjänsten är ett långt konsultuppdrag under ett föräldrarvikariat med start i januari 2022 och under cirka 1 år.

Alma Property Partners är ett fastighetsinvesteringsbolag fokuserat på investeringar i Norden. Alma Property Partners förvaltar två opportunistiska fastighetsfonder Alma Property Partners I AB och Alma Property Partners II AB, som totalt har ca. 4 miljarder SEK i kapitalförbindelser. Bolaget är byggt kring principerna aktivt ägande och stark intressegemenskap med investerarna och ägs därför uteslutande av personer som är aktiva i verksamheten.

Teamet har omfattande erfarenhet av investeringar, utveckling och förvaltning på den nordiska fastighetsmarknaden. Alma Property Partners har som målsättning att bli den ledande nordiska fastighetsfondförvaltaren och prioriterad samarbetspartner för institutionella investerare som söker exponering mot den nordiska fastighetsmarknaden. Alma Property Partners har 17 medarbetare i Norden och på kontoret i Stockholm arbetar 10 medarbetare.

Arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation inom service och administration. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret bibehålls. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

- Ta emot och välkomna besökare, se till att kontoret ser trevligt ut
- Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor
- Administrera kvitton, reseräkningar och sköta viss bolagsformalia
- Inköp och beställningar till kontoret




Kvalifikationer
För att fungera väl i rollen har du en gymnasieutbildning och vi tror att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och goda kunskaper i Office 365 är ett krav.



Personliga egenskaper
För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad, prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv, öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många kontakter.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: start så snart som möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Östermalm, mitt i centrala Stockholm
- Uppdraget är ett konsultuppdrag under en föräldraledighet på cirka 1 år


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Liknande jobb


2 oktober 2024