OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en social och självgående Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 60-80% och du arbetar kontorstider måndag-fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social och självgående Office Manager till vår kund som är en arkitektstudio. Företaget är en prisbelönad arkitektstudio som arbetar med projekt i alla olika storlekar och strävar efter att vara den bästa partnern när det gäller att förstå och utveckla deras kunders affärer och varumärken. Kontoret är beläget i Stockholm, i öppna och härliga lokaler.
Som Office Manager är du den som har koll på det mesta som rör studion, du kommer att arbeta med varierade arbetsuppgifter så som att välkomna besökare, förbereda inför möten/frukostar och ligger alltid steget före i planeringen, hålla snyggt och prydligt i studion samt se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Den här rollen passar dig som tycker om att hjälpa andra och ser alltid till att leverera god service. Du är en glädjespridare som gärna tänker utanför ramarna kring förbättringsområden och aktiviteter som bidrar till att stärka företagets kultur och atmosfär på kontoret. Vidare har du förmågan att göra flera saker samtidigt med den rätta energin.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.
Arbetsuppgifter
Välkomna besökare
Beställa och ta emot post/bud
Förbereda inför möten och konferenser
Inköp av kontorsmaterial/lunch/fika m.m.
Vara behjälplig i onboarding av ny personal
Fakturahantering
Kontakt med leverantörer
Planera och förbereda event, tjänsteresor & AW:n
Förbereda frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter
Ansvara för att det är snyggt och prydligt i studion
VI SÖKER DIG SOM
Har arbetat som Office Manager eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Har god administrativ vana, goda kunskaper i Office-paketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har en högt utvecklad problemlösningsförmåga och kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt
Det är meriterande om du:
Har erfarenhet av Wordpress
Som person är du social, trygg och självgående i utförandet av dina arbetsuppgifter. Du brinner för att leverera service i världsklass, lösa problem och tar initiativ utöver det vanliga. Du har en god fingertoppskänsla, ser vad som behövs göras och har en hög arbetsmoral. Det är viktigt att du tar eget ansvar, kan prioritera ditt arbete med varierande arbetsuppgifter, är prestigelös och har ett sinne för detaljer. Vidare är du påhittig och gillar att arbeta i spännande och kreativa miljöer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04