Office Manager till Aros Bostad!

Arbetsbeskrivning

Aros Bostad består av ett dynamiskt team vars gemensamma mål är att utveckla bostäder där människor ska trivas och må bra, idag och i många år framöver. Vi kallar det för en hållbar helhet. Aros Bostad har utvecklat bostäder sedan 2006 och som namnet antyder så låg vårt första bostadsprojekt i Västerås. Idag finns vi framför allt i Storstockholm och Uppsala. Vår affärsidé är att förvärva och utveckla fastigheter i syfte att skapa moderna, funktionella och hållbara bostäder i attraktiva geografiska lägen, med materialval och gestaltning som står sig över tid. Genom att ta ansvar för hela bostadsutvecklingsprocessen – från förvärv av mark till överlämnandet av en ny bostad – kan vi säkerställa kvalitet i våra bostäder och processer, samt trygghet för både våra köpare och investerare.

Är du en vardagshjälte, som får det dagliga arbetet på kontoret att rulla på? Har du alltid ett leende på läpparna, och ser det som en av dina viktigaste arbetsuppgifter att skapa en välkomnande och familjär atmosfär? Då kan det vara dig vi söker!
 
Om tjänsten
 
Som Office Manager på Aros Bostad har du en central roll med ansvar för skötsel och administration av företagets kontor. Du bidrar till en trivsam kontorsupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare. Därtill ansvarar du för förbättring och utveckling inom ditt ansvarsområde. I rollen kommer du bland annat:

• Ansvara för telefonväxel och att ta emot gäster och leveranser
• Koordinera interna och externa möten, hantera interna resor och konferenser
• Vara kontaktperson gällande avtal och licenser för programvara, maskiner och lokaler
• Hjälpa till med introduktion och onboarding av nya medarbetare
• Ansvara för kontakt med hyresvärd
• Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor samt kyl-/skafferivaror
• Ansvara för adress- och anhöriglistor, semesterlistor, uppdatering av personalhandbok mm
 
Din profil
 
För att lyckas i rollen har du ett stort eget driv och brinner för att ge högklassig service. Därtill sprider du gärna energi och glädje samt trivs i en miljö som präglas av engagemang. Du är tydlig i din kommunikation och har ett gott sinne för ordning och reda.  
 
Vi söker dig som har:

• Tidigare erfarenhet som Kontorsansvarig, Kontorsassistent och/eller Receptionist
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska
 
Övrig information
Start: April
Omfattning: 12 månaders konsultuppdrag via Novare Interim & Recruitment
Placering: Stockholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Interim & Recruitment
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024