OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Manager
Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat i reception? Trivs du i rollen samtidigt som du vill ta nästa steg? Är du en social person som gillar att lösa uppgifter på ett innovativt och självgående sätt? Vi söker nu en Office Manager på heltid till ett attraktivt företag i Nacka Strand.
Omfattning: Heltid, start omgående. Uppdraget löper inledningsvis till 1 september 2020. Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Arbetstider: Heltid, kontorstider.
Arbetsbeskrivning:
I din roll som Office Manager har du varierande uppgifter och i ditt ansvar kan följande ingå;
• Ta emot besökare på ett trevligt och serviceinriktat sätt
• Hantera och vidareförmedla inkommande samtal på växeln, samt ansvara för växeln inklusive uppdatering av telefonlistor.
• Sortering och utdelning av post, paket mm. Boka och skicka bud.
• Sköta konferensrummen inklusive hantering och beställning av kaffe och luncher
• Kontakt med leverantörer och beställare av kaffe, frukt, dryck etc.
• Löpande dagligt underhåll av lokalerna så att det är funktionellt och ser rent och snyggt ut på allmänna ytor som vid kopiatorerna, kök, pentry, mötesrum, korridorer och gemensamma ytor i stort.
• Boka resor och hotell
• Ta hand om inkommande mail och allmän support till kontoret.
Du kommer att sitta tillsammans med dina kollegor på kundens kontor i Nacka.
Kvalifikationer:
För rollen som receptionist söker vi dig som har administrativ erfarenhet samt erfarenhet av arbete i reception. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt behärskar svenska och engelska obehindrat i tal samt skrift.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du mycket serviceinriktad och ger alla ett gott bemötande oavsett situation. Du är också flexibel och initiativrik i ditt jobb samt har en positiv attityd i vardagen. Vidare är du noggrann och ordningsam då du hanterar många olika uppgifter och områden.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-09-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Natalie Bettar
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström