Office Manager till bolag i Solna

Office Manager till bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en serviceminded person med ögat för detaljer? Har du tidigare arbetat i reception och trivs i en mångsidig roll där du får ta mycket ansvar?
Vi söker nu en glad och framåt office manager till en av våra kunder verksam inom fastighetsbranschen. Hos vår kund ges du möjlighet att arbeta i en roll som både är administrativt och kundnära. Tycker du att detta låter intressant? Sök tjänsten redan idag!


Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid en direktrekrytering hjälper vi kunden med hela rekryteringsprocessen och berättar gärna mer om aktuell kund under en intervju hos oss.




Arbetsuppgifter
Som office manager är du ansvarig för kontorslokalen och den interna service som krävs för en arbetsplats. Du är även administrativt chefsstöd och koordinerar viss administration för hela Sverige. Du är det första ansiktet som alla möter när de kommer in, där det är viktigt att du skapar en positiv upplevelse för alla medarbetare och besökare.

I rollen ansvarar du bland annat för:
• Bemanning av receptionen mellan 8-17 och tar emot besökare och varor/bud.
• Brandskydds- och utrymnings organisation och säkerhet.
• Ansvarig kontakt mot hyresvärden och leverantörer kopplade till drift och funktionalitet av kontoret
• Underhåll och funktionalitet av mötesrum, teknik så som skrivare etc. och inköp av kontorsmateriel.
• Att städning sköts och att gemensamhetsutrymmen alltid är representativa.
• Posthantering och fakturascanning.
• Trivselaktiviteter så som fika och matbeställningar och skapar stämning kring högtider.
• Mötesbokningar, konferenser och event.
• Uppdatering passerkort/blipp


Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll där du haft kontorsansvar eller motsvarande. För att komma i sin rätt som office manager hos vår kund är du framåt och tar mycket egna initiativ. Du är självgående i ditt arbete och tar med glädje an uppgifter från ax till limpa. Som person är du glad, serviceminded, noggrann och duktig på att bygga relationer. Du har även en förmåga att se vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl och har god kommunikativ förmåga.

I rollen som office manager är du kundens första möte, vilket ställer krav på att du är representativ och professionell i ditt bemötande både mot kund och kollegor. Vidare trivs du i en ansvarstagande roll där du får koordinera och planera för att det dagliga arbetet ska flyta på så bra som möjligt.


Övrigt
Detta är en direktrekrytering till vår kund med tillsättning under September 2021. Tjänsten är på heltid. Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2021
  • Ansök senast: 31 juli 2021

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

22 november 2024