Office Manager till bolag inom finansbranschen!

Office Manager till bolag inom finansbranschen!

Arbetsbeskrivning

En varierande och kreativ roll där du kommer att ha daglig kontakt med både kollegor och externa leverantörer. Vi söker dig som är i början av din karriär och som vill utveckla dina kunskaper inom service och administration. Du trivs att arbeta där det händer och vara kontorets hjärta, där du snabbt kommer att få mycket ansvar och bli en värdefull person inom organisationen. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för vår kunds räkning en Office Manager till kontoret i centrala Stockholm. Du erbjuds en social och varierande roll där du kommer att arbeta nära företagets ledning. Det här är en perfekt tjänst för dig som vill utveckla dina erfarenheter inom service, administration samt event och marknadsföring. Vi söker dig som har mycket energi och är en fena på att leverera service i världsklass.

Du erbjuds:


* Att komma in som junior på ett lite mindre men framgångsrikt bolag och direkt få mycket ansvar för bolagets administration och marknadssatsningar där du kommer ha erfarna kollegor att lära av
* Att bli en del av ett bolag med mycket kompetens och där du kommer att arbeta nära bolagets ledning
* En arbetsplats med högt i tak där du uppmuntras att dela dina tankar och idéer
* Ett kontor som ligger i fina lokaler centralt i Stockholm


ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager kommer du att


* Ansvara över inköp till kontoret
* Sköta enklare fakturahantering som utlägg och kvittoredovisning
* Ansvara över bokning av konferensrum, resor och luncher för dina kollegor
* Assistera ledningen i framtagning av presentationsmaterial och andra administrativa uppgifter
* Assistera bolagets VD med administrativa uppgifter
* Framtagning av enklare marknadsmaterial, både digitalt och fysiskt
* Ansvara för att koordinera årliga externa event


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Har arbetslivserfarenhet av service och/eller administrativt arbete i en roll som exempelvis receptionist
- Har goda kunskaper i framför allt PowerPoint och Excel
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken

Det är meriterande om du


* Har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, ekonomi, projektledning eller liknande.
* Har kunskaper i Indesign, Adobe-programmen eller andra bildhanteringsprogram


Som person är du


* Samarbetsvillig
* Service-inriktad
* Strukturerad
* Initiativtagande


#

#

Övrig information


* Start: Augusti 2022
* Omfattning: Heltid, med 6 månaders inledande provanställning
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2022
  • Ansök senast: 17 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024