Office Manager till Bryan, Garnier & Co

Office Manager till Bryan, Garnier & Co

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid på 80% som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Bryan, Garnier & Co. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Bryan, Garnier & Co är en global investmentbank med ett starkt sektorfokus, huvudsakligen inriktat mot ESG-sektorer. Kunderna till Bryan Garnier verkar i snabbväxande sektorer med fokus på att lösa några av de viktigaste hållbarhetsutmaningarna som världen står inför idag. Bryan Garnier har långsiktiga relationer med sina kunder och bidrar med idéer, tillgång till offentligt och privat kapital samt rådgivning.
Bryan, Garnier & Co har 220 anställda och har kontor i Paris, London, Stockholm, Oslo, München och New York. På Stockholmskontoret, som ligger på Blasieholmen, sitter 13 personer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Office Manager har du en värdefull roll i organisationen där du får möjlighet att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för onboarding och offboarding av anställda, sköter inköp, hanterar post och avtal samt är behjälplig vid framtagande av nya avtal. Därtill har du många kontaktytor, både interna och externa, där du har kontakt med kunder och leverantörer samt samarbeten med kollegor. Rollen innefattar administrativt arbete där du bland annat hanterar beställningar, faktureringar och planerar inför möten och events. Du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och kunder.
• Onboarding och offboarding av anställda
• Administrativa uppgifter, såsom inköp, posthantering, avtal
• Bokning av aktiviteter och resor
• Ha kontakt med interna och externa parter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Kunskap i Office-paketet
• Meriterande med erfarenhet av arbete från liknande arbetsplatser, exempelvis advokatfirmor, banker och andra företag som erbjuder professionella tjänster

För att trivas i rollen ser vi att du är en självgående person som tar ägandeskap över dina uppgifter. Du är professionell i ditt bemötande och har god kommunikativ förmåga. Vidare är du strukturerad och van att sätta processer för ditt arbete och trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar. Därtill trivs du i en professionell miljö och har en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem samtidigt som du tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: November
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


27 november 2024