Office Manager till Cancerfonden!

Office Manager till Cancerfonden!

Arbetsbeskrivning

Cancerfondens vision är att besegra cancer. De söker nu en Office Manager; en varierad och viktig tjänst där du kommer spela en nyckelroll gällande trivsel på kontoret. Koordinering, struktur, utveckling och service är A och O i rollen, och för rätt person finns goda möjligheter att forma tjänsten. Låter det intressant? Sök uppdraget idag då start är februari/mars!

OM TJÄNSTEN
Cancerfonden är Sveriges största insamlingsorganisation och samlar in drygt 900 miljoner årligen för att färre ska drabbas av och överleva cancer. Som Office Manager blir du en del av en organisation som har snabba processer och är agila i sitt sätt att tänka och agera. Kulturen utmärks av framåtlut och innovationssanda. Det här är rätt plats för dig som vill vara med och bidra till att göra verklig skillnad i kampen mot cancer samt verka i en modern och engagerad verksamhet med utveckling i fokus.

Cancerfonden söker nu en Office Manager för ett föräldravikariat under hela 2023, med start februari/mars. Som Office Manager kommer du att spela en viktig roll på kontoret och stötta olika avdelningar och funktioner. Detta är en bred tjänst som erbjuder flexibilitet och frihet under ansvar, samt goda möjligheter att båda utvecklas själv, samt att få utveckla tjänsten. Tjänsten utgår från Cancerfondens kontor i centrala city, men det finns även möjlighet att arbeta remote vid tillfälle.

Du kommer bli anställd som konsult av Academic Work. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha en delad tjänst där fokus ligger på Office Management men även ett operativt stöd till delar av organisationen.

I rollen ingår att:


* Ansvara för den dagliga driften av kontoret, beställningar samt förbereda inför interna och externa möten och event.
* Utveckla och underhålla processer och säkerhet kring fastigheten (i samråd med fastighetsservice) samt planera och leda projekt kopplat till kontoret.
* Planera, koordinera, och assistera vid användning av studion. Livesändningar, seminarium, inspelningar.
* Planera och arbetsleda bemanning för receptionen samt vid behov ta en operativ roll.
* Agera administrativt och operativt stöd gentemot organisationen, det kan till exempel innebära att stötta med enklare IT/teknikfrågor, stötta HR med onboardingärenden, och liknande.


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst ett års erfarenhet av service och administration, fördelaktigt i en liknande roll som denna.
- Har god administrativ förmåga.
- Har ett intresse för IT och teknik.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Den här tjänsten passar dig som älskar att driva, utveckla och förbättra processer och projekt. Vi är öppna för både mer juniora och mer seniora kandidater, förutsatt att du har rätt inställning och personliga kompetenser. Du är lyhörd och trivs med att arbeta självständigt och att ta stort eget ansvar. Du är detaljorienterad, strukturerad och serviceinriktad. Du drivs av att komma med nya idéer och initiativ och har inställningen att allt går att lösa.

Övrig information


* Start: februari/mars.
* Omfattning: Heltid, 38 timmar/vecka.
* Placering: Du kommer att utgå från Cancerfondens kontor i Humlegården Stockholm, med möjlighet att även jobba på distans.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2023
  • Ansök senast: 27 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024