Office Manager till Cparta Cyber Defence!

Office Manager till Cparta Cyber Defence!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående koordinator utöver det vanliga som trivs med många bollar i luften? Älskar du att hjälpa människor och beskriver dig själv som orädd och problemlösande? Vi söker dig som omgående vill ta dig an en roll som Office Manager på Cparta Cyber Defence i centrala Stockholm. Sök redan i dag då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Cparta Cyber Defense är ett nyligen etablerat företag som tillhandahåller moderna cybersäkerhetslösningar och tjänster för den svenska marknaden i syfte att möjliggöra säker digitalisering. Kontoret ligger på Kungsgatan i Stockholm och här arbetar ett härligt gäng människor som har en stor passion för sitt arbete och viktiga uppdrag. Arbetsplatsen präglas av ett öppet och prestiglöst arbetsklimat där alla hjälps åt.

#

#

Du erbjuds


* Utveckling inom klassiska Office Manager arbetsuppgifter.
* En arbetsplats som tror på frihet under ansvar.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
- Övergripande ansvar över hela kontoret
- Hantera kontakten med fastighetsägare och leverantörer
- Välkomna besökare med förstklassig service
- Ansvara för att kontoret är representabelt och trivsamt
- Ansvara för inköp av fika, mat och kontorsmaterial
- Onboarding av nya medarbetare
- Vid behov stötta VD och ledningsgrupp vid koordinering av t.ex. resor och event

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet av ett servicerelaterat arbete och/eller en koordinerande arbetsroll
- Har minst 1 års erfarenhet av en roll med fokus på administration
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har god dator- och systemvana och grundläggande kunskaper i Microsoft Office-paketet. Främst Excel och Word.
- Har mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket
- Älskar att jobba med människor

Det är meriterande om du:


* Erfarenhet av att stötta t.ex. VD med budgetfrågor
* Har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare


#

I denna rekrytering kommer vi även lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. De egenskaper vi ser som särskilt viktiga är:

#


* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, konsultuppdrag tom 30 april
* Placering: Kungsgatan, Stockholm. Distans ej möjligt.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 13 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024