OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Det är en löpande tjänst med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad och självgående Office Manager till vår kund som är verksam inom musikbranschen. Vill du arbeta på ett kreativt och roligt företag som arbetar med att hjälpa okända och nyetablerade artister med att få ut sin musik?
Det är en löpande tjänst och önskemålet är att du kan starta omgående. Till en början så är tjänsten på deltid och du kommer att arbeta måndag - fredag klockan 09.00 - 16.00 med en viss flexibilitet. På grund av pandemin så är det mindre att göra på kontoret vilket är anledningen till att tjänsten är på deltid men det finns stor chans att den kommer att utökas till heltid. Därför är det viktigt att du är flexibel med arbetstiderna.
I rollen som Office Manager så kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften av kontoret, skapa trivsel för både besökare och medarbetare, projektleda event och administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare och kunder
Förbereda inför möten och konferenser
Projektleda interna och externa event
Sköta posthanteringen och boka bud
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial
Resebokningar
Onboarding av nya medarbetare
Ansvara för IT system och utveckla digitaliseringen
Administrativa arbetsuppgifter
Kontakt med leverantörer
Förberedelse av frukost, lunch och fika
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Ansvara för att den dagliga driften av kontoret fungerar
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst
Kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och driven. Vidare är du ansvarsfull, strukturerad och hjälpsam. Du är även kreativ, engagerad och teknisk.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04