Office Manager till ett Investmentbolag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu för vår kunds räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Det är ett löpande uppdrag och tjänsten är på heltid med start i mitten av augusti.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:

Nu söker vi en serviceinriktad och driven Office Manager till vår kund som är ett investmentbolag med "Shared services" funktion för bolag som inriktar sig inom fastigheter och investeringar. Företaget är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid med start i mitten av augusti och arbetstiderna är måndag - fredag kl.08:00 - 17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER:

Som Office Manager kommer du att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att ansvara för hela kontorsupplevelsen både för kollegor och externa besökare. Du kommer även att stötta VD:n med olika administrativa uppgifter såsom mejl- och kalanderhantering, bokningar m.m. Det är viktigt att du brinner för att leverera service i världsklass och alltid har viljan att ge det lilla extra med ett leende på läpparna.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

Ta emot kunder och besökare

Koordinera och förbereda möten och konferenser

Beställa kontorsmaterial, lunch & fika

Post- och budhantering

Kontakt med fastighetsägare och leverantörer

Anordna event, konferenser och AW:n

Introduktion av nya medarbetare

Stötta VD:n med olika administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM:

Har tidigare erfarenhet som Office Manager

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande:

Erfarenhet av att arbeta inom event, konferensanläggning, Coworking Space

Som person är du positiv, serviceinriktad och har öga för detaljer. Du är initiativtagande, noggrann och lösningsorienterad samt prestigelös. Vidare är du ett socialt geni som trivs i en öppen och fartfylld miljö där alla samarbetar och tar hjälp av varandra.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024