Office Manager till ett Techbolag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Manager med omgående start.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social, serviceinriktad och självgående Office Manager till vår kund som är ett svenskt Techbolag med globala ambitioner. Företaget är nu i en stark tillväxtfas och du kommer att få arbeta i ett team med kreativa och ambitiösa kollegor. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.

Det är en löpande tjänst och önskemålet är att du kan starta omgående. Till en början så är tjänsten på deltid, 75% och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Det finns stor chans att tjänsten kommer att utökas till heltid, därför är det viktigt att du är flexibel med arbetstiderna.

I rollen som Office Manager så kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften av kontoret, skapa trivsel för både besökare och medarbetare, projektleda event och administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att säga ja och leverera det lilla extra i alla situationer.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.




ARBETSUPPGIFTER

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ansvara för den dagliga driften av kontoret

Ta emot och välkomna besökare och kunder

Förbereda inför möten och konferenser

Förberedelse av frukost, lunch och fika

Anordna interna och externa event

Sköta posthanteringen och boka bud

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial, luncher och fika

Resebokningar

Onboarding av nya medarbetare

Ansvara för företagets IT system

Kontakt med leverantörer

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst

Kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift

Är teknisk och har mycket goda datakunskaper

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och ansvarsfull. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad och hjälpsam. Du är även kreativ, engagerad och teknisk.

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024