Office Manager till ett välkänt livsmedelsföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 07.30 - 16.30 eller 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Uppdragsperiod: 31 augusti 2022
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Det är ett välkänt livsmedelsföretag som tillverkar vitamindrycker. Företaget är i en stark tillväxtfas och nu söker företaget en ny medarbetare till deras kontor som är beläget centralt i Stockholm. På kontoret arbetar cirka 100 medarbetare och du kommer att bli en del av ett team med passionerade och drivna medarbetare.

DIN ROLL:

I rollen som Office Manager så kommer du att arbeta i team med en annan kollega men du kommer även att utföra arbetsuppgifter självständigt. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter och se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Vidare så kommer du att säkerställa att både medarbetare och kunder får den bästa servicen.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Ansvara för den dagliga driften av kontoret
- Förbereda inför möten och konferenser
- Ta emot besökare och svara i växeln
- Beställningar av exempelvis kontorsmaterial, luncher och fika
- Se till att det är snyggt och rent på kontoret
- Kontakt med leverantörer
- Ansvara för tekniken och se till att allt fungerar
- Förbereda inför event
- Hjälpa till vid onboarding av nya medarbetare
- Administration av exempelvis företagstelefoner
- Ansvara för arbetsmiljön på kontoret


VEM ÄR DU?

Som person är du positiv, engagerad och serviceinriktad. Du är omhändertagande, ansvarsfull och strukturerad. Du är handelskraftig och har alltid inställningen att allt går att lösa. Vidare är du även prestigelös, initiativtagande och är bra på att prioritera. Du kan arbeta både självständigt och i team samt har en hög integritet. Du trivs att arbeta i en miljö med ständig förändring och är kreativ för att hitta den bästa lösningen.

- Du har tidigare erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst
- Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Du har goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
- Du har B-körkort


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 8 maj 2022

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024