OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som uppskattar att befinna dig i en föränderlig miljö, vill göra skillnad och kunna påverka? Nu söker vi en Office Manager till ett tillväxtbolag strax söder om centrala Stockholm!
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en Office Manager till ett företag som befinner sig i en tillväxtfas och som nu är i behov av en strukturerad och prestigelös stjärna. Som Office Manager kommer du ha en central position i företaget med många kontaktytor och ansvar. Du driver och utvecklar en fysisk arbetsmiljö på kontoret som skapar förutsättningar för företaget att lyckas och att kunna förverkliga sin affärsplan.
Rollen är bred och dina dagar kommer att variera, men vanligt förekommande arbetsuppgifter och ansvarsområden är:
Säkerställa att kontoret har en välfungerande arbetsmiljö
Ansvarar för externa samarbetspartners samt upphandling
Ansvara för administration kring företagsbilar
Ansvara för att sätta en struktur för telefonväxel (svara i telefon, ta fram statistik och uppföljning)
Ansvara för koncernövergripande event
Hantera besökare, post och bud och leveranser
Delaktig i onboarding och offboarding av medarbetare
Löpande kostnadsuppföljning och avrapporting gentemot budget
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad och central roll med mycket kontaktytor och vi tror att du har arbetat minst fem år i ett större företag, gärna tillväxtbolag. Du kan exempelvis ha arbetat som Office Manager, Facility Manager, kontorschef eller liknande. Vi ser att du har god förståelse för ekonomisk uppföljning samt budgetplanering och att du har erfarenhet av att driva större projekt.
Som person ser vi att du är serviceminded och flexibel. Du har förmåga att hitta lösningar och är en god kommunikatör. Du har vana av att arbeta självständigt och känner dig trygg i att kunna fatta beslut och ta egna initiativ. Du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och i ett tillväxtbolag som är i ständig utveckling.
Du hanterar Officepaketet utan problem, är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift och innehar B-körkort.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos företaget som har kontor strax söder om centrala Stockholm. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid i 6 månader med goda möjligheter till anställning
Tillträde: Enligt överenskommelse
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Marie Bodén på marie.boden@onepartnergroup.se
Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius
Martin Granetoft
Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius
Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi