Office Manager till företag i Stockholm

Office Manager till företag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team!
Som Office Manager och koordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint men jobbar hos vår kund, ett företag som jobbar med äventyrsresor. Som Office manager och koordinator har du det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen som administration. Tjänsten är varierad med mycket frihet under ansvar och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

Välkomna medarbetare och kunder

Ekonomiadministration, fakturering, kvittohantering

Hantera administrativa arbetsuppgifter i CRM-system

Telefon och mail

Posthantering och bud

Ansvara för kontoret, dess trivsel och övriga lokalrelaterade frågor

Sköta arbetsplanering för assisterande kontorshjälp

Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten såsom beställning av kontorsmaterial och dagligvaror


Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! Du är en orädd doer med skinn på näsan som kan ta egna initiativ och arbeta varierat kring administration och service. Du trivs med att vara spindeln i nätet, ha många bollar i luften och arbeta socialt. För att passa in i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först, är välkomnande, positiv och lösningsorienterad. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och utveckling är en drivkraft. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann och självgående.

Krav för tjänsten


Talar flytande svenska och engelska

Erfarenhet av service- och administrativt arbete

Meriterande med erfarenhet från liknande roll; tex. Office Manager, koordinator, assistentroller, receptions- eller kontorsansvar samt projektledning

Bekväm med Microsoft Office-paketet och god systemvana


Om Anställning
Anställning: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande visstidsanställning
Start: augusti 2023
Arbetstider: Måndag till fredag kontorstider
Sysselsättningsgrad: 100%

Om Middlepoint 
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor – www.coor.com

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024