Office Manager till företag med start hösten 2020!

Office Manager till företag med start hösten 2020!

Arbetsbeskrivning

Är du en drivande och prestigelös person som skulle vilja arbeta på ett stort och välkänt IT-företag? Vill du vara ansiktet utåt mot kunder, leverantörer och anställda? Nu söker vi på Middlepoint dig som vill jobba som Office Manager/Platschef över receptionen hos vår kund i Kista, Stockholm. I denna roll kommer du att arbeta som servicekonsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!

Arbetsuppgifter
Som Platschef/Office Manager kommer du att arbeta på huvudkontoret på ett stort IT-företag i Kista och ansvara för uppdragets drift, kvalitetssäkring, redovisning och utveckling. Du kommer att jobba i företagets servicecenter och tillsammans med dina kollegor driva servicefunktionen. Att arbeta som konsult via Middlepoint innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla servicekonsulter blir en del av företaget från dag ett.

I rollen kommer du bland annat att ansvara för:

- Driva fram visioner & jobba utefter uppsatta mål
- Personalansvar
- Kvalitetsansvarig
- Ekonomi, rapportering & redovisning
- Leverantörer och inköp
- Praktiskt arbete i receptioner samt konferens
- Administrativt arbete i system
- Process- och rutinansvarig


Vem söker vi?
Till rollen som Platschef/Office manager söker vi framför allt dig som är en social, driven och organiserad person som motiveras av att få jobba med människor och att få bli en viktig medlem i teamet. Vi söker dig som är redo för ditt nästa kliv i karriären och som har tidigare erfarenhet av att jobba med service och administration. Det dagliga arbetet kräver att du är flexibel och professionell i din yrkesroll.

Vi söker dig som
har mycket god känsla för service
har gymnasieutbildning
är duktig på att kommunicera
har ett gott sinne för detaljer
har erfarenhet av att arbeta med service
är duktig på att jobba administrativt samt i system

Om Middlepoint
Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och har utsetts till Dagens Industris Gasellpris sex år i rad 2014-2019 samt har även tilldelats MästarGasellen. Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra. Här får du chansen till ett självständigt arbete hos fantastiska varumärken där du får möjlighet att göra skillnad.

Förutom de kollektivavtalade förmånerna får du även ta del av friskvård, roliga aktiviteter och events, utbildningar samt ett brett nätverk av roliga kollegor.

Kontaktuppgifter och ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Josefin Lavold via e-post: josefin.lavold@middlepoint.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.

Upphandling med företaget pågår och får vi uppdraget kommer tjänsten att starta upp i slutet på september 2020, sista ansökningsdag är 2020-05-14. Välkommen att göra din ansökan med CV och personligt brev redan idag!

Glöm inte att spana in vår instagram (http://instagram.com/middlepointab/) för att se mer om vad vi gör.

Varma hälsningar vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2020
  • Ansök senast: 14 maj 2020

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024