OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu en Office Manager till vår kund Fidelio som vill vara en del av deras tillväxt och spännande utveckling. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker nu en Office Manager till Fidelio som är ett svenskt investmentbolag som investerar i små och medelstora bolag. Kontoret ligger ett stenkast från Stureplan i härliga och moderna lokaler. I rollen som Office Manager kommer du att ansvara över driften av kontoret och även assistera kollegor i deras arbete. Du kommer att arbeta med varierande uppgifter så som att välkomna besökare, hantera beställningar, planera event, ha kontakt med leverantörer samt assistera och supporta CEO, CFO och övriga teammedlemmar vid behov. Vi söker dig som vill ingå i ett ungt, dynamiskt och familjärt team, där du på ett professionellt sätt kommer representera bolaget både internt och externt. I denna rollen får du möjlighet att ta egna initiativ, arbeta med stort ansvar samt ha varierade arbetsuppgifter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Växel- och mejlhantering
Förberedelser inför möten och konferenser
Posthantering och boka bud
Administrativa uppgifter
Resebokningar
Kontakt med leverantörer
Planering av AW’s och events
Hantera beställningar
Hålla snyggt och rent på kontoret
Vara delaktig i företagets olika projekt
Samt assistera teammedlemmar i deras arbete vid behov
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet av liknande roller
Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
Är serviceinriktad, ansvarstagande och kommunikativ
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du serviceinriktad, positiv och kommunikativ. Du har en god fingertoppskänsla, skapar energi till teamet och trivs i en ansvarstagande roll. Du är självgående, driven och lösningsorienterad.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04