OFFICE MANAGER TILL FRAMGÅNGSRIKA INVESTMENTBOLAGET FIDELIO CAPITAL

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu en Office Manager till vår kund Fidelio som vill vara en del av deras tillväxt och spännande utveckling. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Ryska Posten Bemanning söker nu en Office Manager till Fidelio som är ett svenskt investmentbolag som investerar i små och medelstora bolag. Kontoret ligger ett stenkast från Stureplan i härliga och moderna lokaler. I rollen som Office Manager kommer du att ansvara över driften av kontoret och även assistera kollegor i deras arbete. Du kommer att arbeta med varierande uppgifter så som att välkomna besökare, hantera beställningar, planera event, ha kontakt med leverantörer samt assistera och supporta CEO, CFO och övriga teammedlemmar vid behov. Vi söker dig som vill ingå i ett ungt, dynamiskt och familjärt team, där du på ett professionellt sätt kommer representera bolaget både internt och externt. I denna rollen får du möjlighet att ta egna initiativ, arbeta med stort ansvar samt ha varierade arbetsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomna besökare

Växel- och mejlhantering

Förberedelser inför möten och konferenser

Posthantering och boka bud

Administrativa uppgifter

Resebokningar

Kontakt med leverantörer

Planering av AW’s och events

Hantera beställningar

Hålla snyggt och rent på kontoret

Vara delaktig i företagets olika projekt

Samt assistera teammedlemmar i deras arbete vid behov

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av liknande roller

Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook

Är serviceinriktad, ansvarstagande och kommunikativ

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du serviceinriktad, positiv och kommunikativ. Du har en god fingertoppskänsla, skapar energi till teamet och trivs i en ansvarstagande roll. Du är självgående, driven och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 juni 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024